Baltijos šalių mažmeninės prekybos lyderiai pasitiki ESTO mokėjimo sprendimais

Visai neseniai rinkoje pasirodžiusi finansų technologijų bendrovė ESTO pradėjo sparčią plėtrą Baltijos šalyse. Bendradarbiaudama su mažmeninės prekybos lyderiais, tokiais kaip „Ideal“, „Elkor“, „Studio Moderna“ ir „BigBox“, ji tampa vienu sparčiausiai augančiu žaidėju elektroninės prekybos rinkoje.

Kodėl mažmeninės prekybos lyderiai renkasi ESTO?

ESTO partneriai atskleidžia, kad bendradarbiavimo paieškos su atsiskaitymo sprendimų tiekėjais buvo kruopščiai analizuojamas, o atliktas rinkos tyrimas parodė, kad niekas kitas negali pasiūlyti tokio pat plataus pasirinkimo kaip ESTO. Pagrindiniai naujų partnerių bendradarbiavimo tikslai yra sumažinti atsiskaitymo paslaugų kainą ir tuo pačiu sukurti geresnę apsipirkimo patirtį pirkėjams, pasiūlant skirtingus apmokėjimo būdusir galimybes.

Sukurti teigiamą ir įsimintiną patirtį savo klientams yra vienas iš pagrindinių mūsų verslo tikslų. Bendradarbiaudami su ESTO savo klientams galime pasiūlyti šiuolaikiškus ir lanksčius lizingo paslaugų sprendimus, kurie padės sukurti didesnės vertės pasiūlymą ir pagerinti klientų apsipirkimo patirtį“, – sako Edgaras Pilius, „BIGBOX Group“ generalinis direktorius.

Ne mažiau svarbi yra galimybė padidinti vidutinę krepšelio vertę bent 20 proc.,taip ženkliai padidinant bendrus pardavimus. Įprastas pirkimo išsimokėtinai atsiskaitymas dažnai pasirenkamas dėl „White Label“ galimybės. Naudodamiesi ESTO atsiskaitymo būdais, pardavėjai taip pat gali pasiekti daugiau nei 100 000 ESTO klientų, o tai sukuria papildomų galimybių jų pardavimų augimui.

Kokios naudos ESTO vartotojams?

Naudodamiesi ESTO apmokėjimo sprendimais, pirkėjai gali lengviau apsispręsti dėl pirkimo, o produktai jiems prieinami tada, kai reikia arba jų labiausiai norisi – tai naudinga tiek pirkėjams, tiek pardavėjams. Kiekvienas pirkėjas suras jo poreikiams tinkantį ESTO atsiskaitymo būdą: atsiskaitymas per e. bankininkyste, atsiskaitymas kortelėmis, „pirk dabar, mokėk vėliau“ sprendimai, tokie kaip pirkimas išsimokėtinai ir ESTO 3 – atsiskaitymas 3 lygiomis dalimis.

Atsiskaitymas per e. bankininkystę yra greitas ir saugus tiek pardavėjui, tiek ir pirkėjui – jis lengvai suderinamas su visomis internetinės parduotuvės funkcijomis ir leidžia parduotuvės pirkėjui apsipirkti vos keliais mygtuko paspaudimais. ESTOleidžia pirkėjams prekes įsigyti dabar ir už jas atsiskaityti vėliau – pirkėjas apmokėjimą gali padalinti į kelias dalis (įmokas), pasirinkdamas jam tinkamiausią laikotarpį.

ESTO 3 (atsiskaitymas 3 dalimis) yra populiariausias apmokėjimo būdas tarp klientų, nes jis leidžia atsiskaityti 3 lygiomis dalimis, per 3 mėnesius, o mokant laiku – gali būti be papildomų mokesčių. Pirmoji įmokąvisada yra kitą mėnesį.

2018 m. ESTO startavo su bandomuoju projektu Estijos elektroninėje parduotuvėje „Kaup24“, pasiūliusi trijų dalių automatinio atsiskaitymo būdą. Vėliau jis taip išpopuliarėjo, kad 2019 m. šia atsiskaitymo forma bendrovė pasidalijo su kiekvienu aktyviu ESTO partneriu. Šiuo metu ESTO 3 atsiskaitymo sprendimu Baltijos šalyse naudojasi per 1000 prekybininkų.

„Kiekvienas pardavėjas, pasirinkę ESTO 3 atsiskaitymo būdą, savo vidutinį krepšelį padidino ne mažiau kaip 20 proc. Pavyzdžiui, drabužiais prekiaujantys mažmenininkai, tokie kaip „Rademar“, „Sportland“, „Weekendshoes“, „Newmood/ Membershop“, pripažįsta, kad klientai vis dažniau renkasi šį atsiskaitymo būdą pirkdami batus, striukes ar aksesuarus. Mes matome, kad po 2-3 metų šis apmokėjimo būdas taps toks pat paklausus kaip ir įprasti banko apmokėjimai“, – pripažįsta ESTO Partnerių ryšių vadovas Martin Ustaal.


ESTO

Kodėl verta rinktis ESTO?

Patogu, paprasta ir apima visas Baltijos šalis.

ESTO yra pirmoji bendrovė Baltijos šalyse, leidžianti partneriams nemokamai (prie tam tikrų sąlygų) naudotis MIP paslaugomis visose trijose šalyse. Viena paprasta integracija leidžia partneriams greitai aktyvuoti bet kurį ESTO atsiskaitymo būdą bet kuriai Baltijos šalių rinkai.

• Patogumas vartotojui.

Galimybė užsisakyti prekes internetu, rinktis iš daugybės atsiskaitymo būdų ir patogiausio atsiskaitymo termino.

Ronalds Feldmanis, ELKOR rinkodaros direktorius, džiaugiasi, kad ESTO palengvina klientų apsipirkimą ir sutaupo jų laiką apsiperkant internetinėse parduotuvėse, o tai turi teigiamos įtakos pardavimams ir klientų pasitenkinimui. „Bendradarbiaudami su ESTO ir pasirinkę modernius lizingo paslaugų sprendimus, savo klientams suteikiame greitą ir kokybišką apsipirkimo patirtį.

• Greita ir lengva neįpareigojančio bendradarbiavimo pradžia.

Užmegzti partnerystę su ESTO yra paprasta, nieko nekainuoja, o ESTO integracija į el. parduotuvės platformą trunka tik 15 minučių.

Interneto svetainėje estopay.lt/business pateikę prašymą arba parašę adresu partner@estopay.lt, gausite išsamų pasiūlymą ir rekomendacijas dėl geresnių pardavimo rezultatų.

• Padidėjusi pardavimų ir rinkodaros grąža.

Vienas iš ESTO privalumų – partnerių įtraukimas į mūsų rinkodaros kanalus, padedantis pritraukti naujus klientus ir pasiekti papildomus pardavimus.

• Profesionalus partneris ilgalaikiams santykiams.

ESTO supaprastina visus atsiskaitymus tiek pirkėjui, tiek ir pardavėjui elektroninėje ir fizinėse parduotuvėse, suteikdama įvairius atsiskaitymo būdus, kurie padidina pardavimus ir konversiją.

„Studio Moderna“ interneto skyriaus vadovas Laimonas Jonuška sutinka, kad ESTO padeda išlaikyti esamus ir pritraukti naujus klientus, kurdama vertingesnį pasiūlymą, pritaikytą skirtingiems pirkėjų pirkimo poreikiams. „Vienas esminių ESTO skirtumų, lyginant su rinka, gausybė realių verslo pavyzdžių, kaip mūsų ir jų bendradarbiavimas atneša pelningų rezultatų, ir mes džiaugiamės šiuo augimu. Šis dalykas mūsų bendrovei pasirodė labai patrauklus, todėl galime su pasididžiavimu pasakyti, kad esame artimi partneriai.

Apie ESTO

ESTO įkurta 2017 metais ir užtikrina visiškai automatizuotus ir technologijomis pagrįstusfinansavimos sprendimus bei pardavėjų partnerysčių tinklą mokėjimo sprendimams Estijoje, Lietuvoje ir Latvijoje. ESTO verslo modelis skirtas palengvinti atsiskaitymus tarp pirkėjo ir pardavėjo elektroninės arba fizinėje parduotuvėse, užtikrinant prekybininkui atsiskaitymus realiu laiku, o pirkėjui – galimybę pirkti dabar, o sumokėti vėliau. Tarp ESTO partnerių yra vieni didžiausių mažmenininkų Baltijos rinkoje – „Kaup24“, „Weekendshoes“, JYSK, „Ideal“, „Elkor“, „BigBox“ ONOFF, „Valge Klaar“, RDE, „Photopoint“ bei daugelis kitų.

Bendrovė kuria ir valdo pažangiausią atsiskaitymo platformą elektroninės komercijos žaidėjams. Pagrindinis dėmesys skiriamas lanksčių ir automatizuotų produktų teikimui savo partneriams ir jų galutiniams klientams. ESTO yra vienintelis paslaugų teikėjas Baltijos šalyse, siūlantis kompleksinius atsiskaitymo sprendimus kiekvienoje šalyje ir plačiausias atsiskaitymo galimybes:

• atsiskaitymai kortelėmis;

• atsiskaitymai per e. bankininkystę;

• skirtingi BNPL sprendimai (pvz., „Pirk dabar, mokėk vėliau“ ir atsiskaitymas 3 dalimis);

• lizingas / pirkimas išsimokėtinai – mokant kas mėnesį dalimis, iki 60 mėnesių terminui;

• visų Baltijos šalių palaikymas vienoje ESTO platformoje ir su viena paprasta integracija.

Kas yra ESTO skaičiais?

  • Iš viso ESTO Baltijos šalyse turi beveik 2 000 partnerių ir daugiau nei 200 000 galutinių vartotojų.
  • ESTO padėjo įgyvendinti svajones (finansavo pirkinius), kurių vertė viršija 100 milijonų eurų.
  • Vidutinė ESTO 3 finansuojamų pirkinių suma yra apie 210 eurų.
  • ESTO sprendimais Baltijos šalyse pasinaudojo daugiau nei 200 000 galutinių vartotojų ir šie atsiskaitymo būdai kasdien tampa vis populiaresni tarp e. pirkėjų.