Vienu naudingiausių įmonės darbo organizavimo įrankių specialistai laiko portalą „Apple Business Manager“, kuris kartu su mobiliųjų įrenginių valdymo sistema (ang. Mobile Device Manager arba MDM), užtikrina sklandų ir paprastą IT ūkio priežiūrą. Kuo ši sistema ypatinga?

Paprastumas ir kontrolė

„Apple Business Manager“ yra intuityvus internetinis įrankis, padedantis užregistruoti ir įtraukti „iPhone“, „iPad“, „Mac“ ir „Apple TV“ įrenginius į įmonės darbo tinklą. Pasitelkiant šį įrankį, visi įrenginiai naudojimui parengiami ypač greitai ir lengvai.

Su „Apple Business Manager“ darbuotojams galima lengvai suteikti prieigą prie „Apple“ paslaugų, parengti ir valdyti organizacijos įrenginius, programas ir profilius vienoje vietoje.

„Apple“ pasirūpino, kad būtų galima lengvai pasirinkti diegimo parinktis, geriausiai atitinkančias įmonės arba organizacijos poreikius. „User Enrollment“ vartotojų įtraukimas į įmonės tinklą padeda apsaugoti verslo informaciją, tuo pačiu išlaikant darbuotojų, kurie naudojasi asmeniniais įrenginiais darbe, privatumą. Savo ruožtu įrenginių įtraukimas leidžia išlaikyti aukštesnį organizacijai priklausančių įrenginių kontrolės lygį, garantuoja darbuotojų privatumą, o IT specialistai gali rūpintis įmonės duomenų saugumu. Pačiuose įrenginiuose darbo ir asmeniniai duomenys yra kriptografiškai atskirti.

IT skyrius gali turėti kelis pogrupius konfigūracijų ir taisyklių bei riboti tam tikrus veiksmus, pavyzdžiui, nuotoliniu būdu ištrinti įrenginio duomenis ar rinkti asmeninę informaciją. Darbuotojams galima suteikti įrenginius kasdieniam naudojimui, leisti dalytis įrenginiais darbuotojams, atliekantiems tas pačias užduotis, arba užrakinti įrenginį, kad jame veiktų tik viena programa, skirta konkrečiai užduočiai.

Darbuotojai, naudojantys asmeninius įrenginius darbe, gali naudoti ir savo „Apple ID“ profilius drauge su „Managed Apple ID“ verslo duomenims. Visi duomenys laikomi atskirai, garantuojant privatumą.

Dar supakuotas, bet jau parengtas

Pasitelkiant „Apple Business Manager“, įrenginius darbuotojams galima dalinti net neišpakuotus, jų nereikia konfigūruoti rankiniu būdu. Taip darbuotojai gali pasimėgauti naujo įrenginio išpakavimo procesu, ar būtų biure, ar dirbtų iš namų, susivesti nustatytus asmeninius duomenis ir pradėti darbą iš karto.

Darbuotojams nereikės patiems rūpintis ir programų atnaujinimu bei jų įsigijimu, jei to prireiks darbui. „Apple“ įrenginiuose integruota mobiliųjų įrenginių valdymo sistema MDM padeda IT skyriui ne tik lengvai parengti įrenginius, tačiau ir diegti programas, pirkti knygas, konfigūruoti nustatymus, garantuoti kiekvieno įrenginio saugumą.

Galima urmu pirkti programėles, knygas ir specialiai pritaikytas programas, lengvai perdavinėti programėlių licencijas tarp organizacijos padalinių,
peržiūrėti bendrą pirkimų istorijos sąrašą, turimų ir šiuo metu MDM naudojamų licencijų skaičių. „Apple Business Manager“ leidžia įmonei įsigyti programėlių licencijas tiesiai iš „Apple“ ir priskirti jas darbuotojams arba įrenginiams, taip išvengiant pavienio pirkimo per „Apple App Store“ parduotuvę. Licencijas galima perskirstyti ir vėliau – jos nedingsta išėjus darbuotojui arba dingus įrenginiui.

„Apple Business Manager“ leidžia perkelti programėles ir knygas tiesiai į valdomus įrenginius arba įgaliotiesiems naudotojams ir nesunkiai sekti, koks turinys kokiam naudotojui arba įrenginiui priskirtas.

Verslo duomenys – saugūs

„Apple“ įrenginiai leidžia lengvai valdyti įmonės IT ūkį, neribojant funkcionalumo ir įrenginių galimybių, tačiau užtikrinant įmonės duomenų saugumą. Naudodamiesi „Apple Business Manager“ karut su MDM, IT specialistai gali valdyti duomenų srautus įmonės įrenginiuose. „MacOS“ integruoti saugumo sprendimai leidžia IT skyriui užšifruoti duomenis, apsaugoti įrenginius nuo kenkėjiškų programų ir aktyvuoti saugumo nustatymus nenaudojant trečiųjų šalių įrankių.

Jei kuris nors įrenginys dingtų, IT specialistai gali saugiai, nuotoliniu būdu ištrinti jo duomenis arba įjungti pamesto įrenginio režimą. MDM leidžia valdyti programų nustatymus, paskyras ir duomenis kiekviename įrenginyje. Į tai įeina ir integruotos funkcijos, tokios kaip privalomų slaptažodžių ir ribojimų įgalinimas. Visus nustatymus darbuotojai mato, kartu užtikrinant jų asmeninių duomenų privatumą. Tuo metu IT skyrius atlieka būtinąją priežiūrą, netrukdydamas darbuotojų produktyvumui.