Pasirinkimai sutampa

„Mūsų atvejis kaip tik tas, kai sakoma: komisijos ir žiūrovų nuomonės sutampa. Jau nuo praėjusių metų strategiškai koncentruojamės, burdami stiprius, žinomus prekių ženklus. Būtent tai kuria ir sinergiją duodančią verslo bendruomenę, ir klientų pasitenkinimą. Vertindami šiemet atliktus vartotojų elgsenos tyrimus, galime tvirtai teigti, kad mūsų pasirinkimas sutampa su vilniečių apsipirkimo prioritetais, renkantis prekių ženklus“, – sako prekybos centro CUP vadovė Ona Nevinskienė.

Ji atkreipia dėmesį, kad prekybos centro ir jo lankytojų pasirinkimų krypčių sutapimą pagrindžia ir duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovės „Kantar TNS“ atlikta šalies gyventojų apklausa. Be kita ko, ji atskleidė ir augantį bendrą Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centrų lankytojų skaičių – šių metų pavasarį jų buvo 4,4 procentinio punkto daugiau, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Subūrė vilniečių pamėgtas kavines ir pardavėjus

Visų CUP kavinių kavos išsinešti galimybe besinaudojantys klientai čia irgi randa šią paslaugą
teikiančius prekių ženklus, kuriuos dažniausiai renkasi vilniečiai. Viena tokių kavinių – lapkričio mėnesį atsinaujinusi „Vero Cafe“, išplėtusi plotą, įsirengusi virtuvę, siūlanti savo pačių gaminamus pusryčius nuo 8 val. ir visą dieną. Kavinės pusryčių asortimente – Benedikto kiaušiniai, blyneliai, salotos. Čia, kaip ir kitose CUP veikiančiose kavinėse, rytinės kavos 8–10 valandų akcijos metu galima gauti kavos už eurą.

CUP verslo bendruomenėje yra vilniečių apklausos TOP1 išskirtas buitinės elektronikos prekių ženklas „Topo centras“, analogišką vietą tarp maisto prekybos tinklų užimantis „Maxima“, taip pat vis labiau įsitvirtinantis prekybos internetu lyderis šalyje „Pigu.lt“ bei populiarumu savo konkurentus tarp vilniečių lenkiantis vaistinių tinklas „Eurovaistinė“. Pirmajame CUP aukšte įsikūrusi „Eurovaistinė Express“ skubantiems, kurioje galima greitai gauti dažniausiai ieškomų vaistų ir sveikatos prekių. Tuo tarpu trečiajame aukšte rastume šio prekių ženklo grožio vaistinės formatą su plačiu grožio ir sveikatos prekių asortimentu bei patarti galinčiais vaistininkais, grožio specialistais.

Pasak O. Nevinskienės, plečiant įvairiems lankytojams pritaikytą prekių ir paslaugų asortimentą, vis prasmingesnė tampa ir CUP dovanų kortelė. Su viena kortele galima patogiai atsiskaityti keliose prekybos centro parduotuvėse, įskaitant ir „Pigu.lt“ užsakytų prekių atsiėmimo vietoje – kortelė galioja prekėms, kurių pardavėjas yra „Pigu.lt“ tinklas.

PC CUP

Galimybė apsipirkti greitai

„Prasidėjus pandemijai inicijavome ir palaikėme priemones, skirtas apsipirkti ir gauti paslaugų kaip galima greičiau. Kad ši galimybė yra patraukti mūsų lankytojams ir jie ja naudojasi, rodo ir prie „Google“ sistemos prisijungusių lankytojų duomenys, fiksuojami realiu laiku, šiuo metu CUP praleidžiamas laikas svyruoja nuo 15 minučių iki valandos. Sau tinkamus maršrutus mūsų prekybos centre randa ir tie, kurie nori apsipirkti greitai, ir tie, kurie nori tam skirti daugiau dėmesio, atidžiau ar atsakingiau renkasi prekes“, – pastebi O. Nevinskienė.

Prekybos centro greitų paslaugų strategiją atitinka ir čia įsikūrę maisto prekių ženklai. Dalis jų – tokie kaip greito maisto restoranas „Hesburger“ – klientus pasitinka atsinaujinę, pakeitę interjerą. CUP naujiena – neseniai duris atvėręs japonų greitojo maisto restoranas „Sushi City“, siūlantis maistą išsinešti. Tuo tarpu namų maisto gurmanus turėtų nudžiuginti pasaulio virtuvės skonių asortimentą išplėtęs „Natural Market“.

CUP vadovė įžvelgia ir naujų infrastruktūros projektų, įgyvendinamų prekybos centro aplinkoje, poveikį – Baltojo tilto zona šalia Neries tampa vis patrauklesnė įvairiais metų laikais. Tęsiama šiemet ypač gerai įsibėgėjusi lauko terasų plėtra – didėja terasų skaičius, auga joms skiriamas plotas. Skaičiuojama, kad pastaroji strategija 2021 metų vasaros sezonu net iki 12 proc. padidino lankytojų srautus, palyginti su 2019 metais. Tikimasi, kad prie bendro vietos patrauklumo prisidės ir šio šaltojo sezono naujiena – lauko ledo čiuožykla, kurios lankytojai džiaugsis galimybe užsukti į CUP pasėdėti prie kavos puodelio, lengvai užkąsti, greitai įsigyti būtiniausių ar atsiimti internetu užsisakytų prekių.

„Smagu laukti švenčių ir jas pasitikti su puikia kompanija. Kita vertus, esame iš tų verslo bendruomenių, kurios yra atviros ir noriai atsinaujina. Mielai lauktume pasiūlymų iš esamiems prekių ženklams lygiaverčių stiprių potencialių nuomininkų ar tokių, kurių buvimas abipusiai sustiprina bei duoda daugiausiai pridėtinės vertės tiek vartotojams, tiek verslui“, – teigia prekybos centro vadovė.

Duomenų šaltinis: Kantar Atlas™ tyrimas, atliktas 2021 m. vasario–balandžio mėn., apklausti 1830 16–74 m. Lietuvos gyventojų.

Užsakymo nr.: PT_88958329