„Tai – įspūdingas pasiekimas! Ypač žinant, kad šiemet galynėjomės su 2020-ųjų „Black Friday“ rezultatais, kuriems įtakos turėjo karantino apribojimai fizinei prekybai. Šių metų pardavimų duomenys leidžia teigti, kad e. prekyba vis labiau įsitvirtina mūsų kasdienybėje. Nors šiandien, skirtingai nei prieš metus, pirkėjai yra visiškai laisvi rinktis tarp apsipirkimo internete ir fizinėse parduotuvėse, e. prekybos rezultatai toliau kyla aukštyn“, – sako „PHH Group“, kuriai priklauso „Pigu.lt“, vadovas Dainius Liulys.

Lietuvos e. platformoje „Pigu.lt“ „Black Friday“ metu užsakymų skaičius pasiekė 26,2 tūkst. ir pranoko lygiai prieš metus fiksuotą vienos dienos užsakymų rekordą – 25,1 tūkst. užsakymų.
Populiariausios „Pigu.lt“ prekių kategorijos buvo buitiniai prietaisai, kvepalai, žaislai, namų interjero prekės ir kūdikių produktai. Daugiausia, lyginant su 2020-ųjų „Black Friday“ duomenimis, augę užsakymai: 30 proc. daugiau užsakyta namų interjero prekių ir 20 proc. žaislų.

Tarp perkamiausių produktų rikiavosi tokie buities prietaisai kaip robotai siurbliai ir kavos aparatai, „Kamado Bono“ kepsninės, kvepalai, paspirtukai, el. dantų šepetukai ir belaidės ausinės. Taip pat – žaislai: pieštukai piešimui ore, interaktyvūs žaislai ir „Lego“ konstruktoriai. Šie produktai nukonkuravo 2020-ųjų TOP prekes: išmaniąją apyrankę ir žaislą – kinetinį smėlį.
Iš viso „PHH Group“ e. platformose per „Black Friday“ fiksuota beveik 60 tūkst. užsakymų. Tai – 21,2 proc. daugiau nei 2020-aisiais, kuomet užsakymų skaičius siekė 45,2 tūkstančio. Suminiai „Juodojo penktadienio“ „Pigu.lt“, „220.lv“, „Kaup24.ee“ pardavimai buvo beveik 20 proc. didesni nei pernykščiai.

Didžiausia Baltijos šalyse ir Suomijoje e. prekybos bendrovė „PHH Group“ buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“ prekiauja beveik 4 tūkst. pardavėjų, asortimentą sudaro apie 3 mln. prekių. Lankytojų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.