„Šiam žingsniui mus paragino įvestas naujas karantinas Latvijoje. Norime paskatinti verslininkus nenuleisti rankų ir priminti, kad prekybos perkėlimas iš fizinės į interneto erdvę gali padėti ne tik išsaugoti, bet ir išplėsti verslą. Šiuo metu jaučiame didelį verslo susidomėjimą mūsų e. platforma Latvijoje, tačiau slenkstį mažiname visų Baltijos šalių pardavėjams, pageidaujantiems prisijungti prie mūsų prekybos centrų internete“, – sako „PHH Group“ vadovas Dainius Liulys.

„PHH Group“ praktika rodo, kad sėkmė lydėjo daugelį pardavėjų, kurie prisijungė prie grupės valdomų e. platformų ankstesnio karantino metu.

„Matome daug verslų, kurie per karantiną pradėjo prekybą e. prekybos centre Lietuvoje, plėtėsi į Latviją bei Estiją ir augino pardavimus 50 procentų ir daugiau. Su paskutiniu karantinu e. prekybos augimas toli gražu nesibaigė. Toliau sėkmingai augame visose Baltijos šalyse ir norime pasidalinti sėkme su dar didesniu pardavėjų ratu“, – teigia D. Liulys.

„PHH Group“ duomenimis, per artėjantį kalėdinį laikotarpį pardavimai e. platformose išauga apie 2,3 karto. Per likusius tris 2021-ųjų mėnesius – spalį, lapkritį ir gruodį – kompanija planuoja pasiekti 80 mln. eurų apyvartą Baltijos šalyse. „Skaičiai – tikrai įspūdingi. Jie parodo, kad erdvės e. komercijoje pakaks visiems, visi čia gali dirbti ir užsidirbti. Ypač, kai yra galimybė dirbti iškart keliose rinkose“, – sako D. Liulys.

„PHH Group“ mažina e. prekybos barjerą ne tik lengvindama finansines sąlygas, bet ir kitais būdais. Kiekvienam prie e. platformų prisijungiančiam pardavėjui „PHH Group“ skiria po asmeninį vadybininką, kuris lydi visos pardavimų kelionės metu – nuo starto platformoje iki sėkmingos prekybos.

Išbandyti e. prekybą ir susipažinti su jos galimybėmis kompanija skatina ir mokymais. „PHH Group“ organizuoja nemokamą e. prekybos seminarų ciklą „Learning Fridays“. Mokymuose visi norintys turi galimybę sužinoti ne tik apie tai, kaip naudotis e. prekybos platforma, bet apskritai gilinti e. komercijos žinias: ko reikia sėkmingiems pardavimams, kaip parduoti daugiau, kokie darbo ypatumai skirtingose rinkose.

„E. prekyboje esame jau 14 metų. Startavę nuo vienos e. parduotuvės Lietuvoje, plėtėmės į kitas šalis ir dabar veikiame kaip prekybos platforma. Būtent šis e. komercijos modelis vis labiau įsigali visame pasaulyje. Esame sukaupę labai daug žinių ir patirties, kuria norime dalintis. Kuo daugiau mūsų šalyje bus sėkmingų verslų, tuo visiems bus geriau gyventi“, – priduria D. Liulys.

Didžiausia Baltijos šalyse e. prekybos bendrovė „PHH Group“ buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 4 tūkst. pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Lankytojų skaičius per metus siekia apie 145 milijonus.