Pradėjus skaitmeninio marketingo studijas gimė verslo idėja

KSU skaitmeninio marketingo studentas Edgaras turi keletą elektroninės komercijos projektų, kuriuos vysto jau trečius metus. Jis yra atsakingas už reklamos optimizaciją, testavimą, techninius sprendimus bei svetainių CRO. Taip pat nuolat bendradarbiauja su tiekėjais ir finansinių sprendimų partneriais. Anot E. Kozlowski, elektroninė komercija nėra naujai išrasta verslo kryptis, todėl ir verslo idėja nebuvo visiškai nauja. Nors startas buvo ne itin sėkmingas - pirmi trys projektai žlugo ir pradinis kapitalas buvo visiškai sudegintas, – Edgaras nenuleido rankų, tad ketvirtas projektas buvo sėkmingas, nors ir teko įveikti nemažai iššūkių ir patirtini įvairių stresinių situacijų.

„Domiuosi viskuo, kas yra susiję su „performance bei DTC marketingu, e-komercija, CRO (angl. conversion rate optimization) ir skaitmeniniais media pirkimais. Turiu keletą savo projektų elektroninės komercijos srityje bei konsultuoju naujus mažų e-prekybos verslų įkūrėjus mokamos reklamos klausimais. Taip jau susiklostė, kad mano darbas yra mano hobis, todėl po 12 valandų darbo ofise, grįžus namo, studijuoju KSU universitete, sprendžiu kylančias verslo problemas kartu su Universiteto dėstytojų Pagalba ra klausau rinkos lyderių tinklalaides, nuolat iškau kylančių problemų sprendimų bei galimų patobulinimų, – šyposi dalindamasis savo kasdienio gyvenimo rutina skaitmeninio marketingo specialistas Edgaras, studijuojantis Kazimiero Simonavičiaus universitete.

„Manau, kad mano stiprioji pusė yra vizualų bei tekstų kūrimas socialinių tinklų reklamai, kas leidžia gauti du ar tris kartus pigesnius reklamos paspaudimus nei didžiajai daliai mūsų konkurentų. Taip pat, per tris darbo metus pavyko rasti beveik visų kylančių sunkumų sprendimus, padedančius ne tik užimti aukštesnes pozicijas, bet ir dar labiau padidinti konkurencinį pranašumą. Kol kas nedirbu su klientais ir labai tuo džiaugiuosi. Rekomenduoju visiems iš pradžių ,,išspausti” maksimumą iš individualių projektų ir tik tada judėti link darbo su klientais. Taip sukaupsite pakankamai daug patirties ir tik tada pritrauksite puikius klientus, kurie neturės jums pretenzijų. O jeigu turės - jos nebus kritinės, – pridūrė KSU studentas Edgaras.

KSU studento Edgaro patarimai, norintiems turėti svajonių darbą skaitmeninio marketingo srityje

Dauguma jaunų žmonių seka nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose, kurie nėra pririšti prie darbo vietos ir dažnai keliauja po egzotiškus kraštus. Todėl susidaro įspūdis, kad daug pastangų tikrai nereikia, kad gyventum svajonių gyvenimą ir uždirbtum daug pinigų. Tad ir Kazimiero Simonavičiaus universiteto studento Edgar Kozlowski paklausėme: ką daryti, kad galėtum gulėti po palme Bahamuose ir neprašyti pinigų iš tėvų?

Atsakydamas į šį klausimą, Edgaras pataria nusipirkti bilietą į Bahamus ir pasiskolinti pinigų iš draugų. Atrodytų, kad tikslas pasiektas, tačiau klausimas turėtų būti suformuluotas kitaip: Ką daryti, kad turėtum galimybę gulėti bet kur ir be kitų pagalbos?

„Atsakymas paprastas: nepasiduoti. Juokauju, tokius atsakymus galite išgirsti bet kokiame skaitmeninio marketingo guru „How I made $200k in one week video Youtube kanale. Manau, kad atsakymas turėtų susidėti iš kelių aspektų:

1) reikėtų suprasti, kokios šalies palmė labiausiai patinka;

2) suvokti, jog tik pats, savo jėgomis, gali to pasiekti;

3) nustoti gaišti laiką. Pusė darbo padaryta, nes visi kartais norime sulaukti stebuklo.

4) Tačiau svarbiausias punktas šis – išbandyti save skirtingose srityse ir pabandyti suprasti, ką jums nepatinka/neįdomu daryti.

Prieš kuriant e-komercijos projektus aš bandžiau būti socialinių medijų vadybininku, Telegram kanalų komunikacijos vadybininku, Instagramo paskyrų pardavėju, Photoshop specialistu – visa tai man nepatiko. Taip du metus ieškojau srities, kuri būtų man tiesiog įdomi. Dabar galvoju, kad galėjau užtrukti žymiai mažiau ir greičiau pradėti dirbti su e-komercijos projektais, tačiau tada dar nežinojau apie tai, kaip svarbu negaišti savo brangaus laiko. Tą sužinojau ir išsigryninau studijuodamas KSU universitete, nes čia suteikiami ten tik ,,kietieji” – profesiniai, bet ir labai svarbūs ,,minkštieji” įgūdžiai, labai svarbūs ir savęs pažinimui, tinklaveikai bei savo karjeros projektavimui. Tad kai atrasite dalyką, kuris jus traukia, patys pastebėsite, kad praleidžiate visą dieną dirbant ir nejausite nuovargio. Mano patarimas, jeigu galite dieną ir naktį tobulinti savo įgūdžius vienoje srityje, reiškia tapsite savo srities ekspertu ir pinigų klausimas bus išspręstas, tuomet įsigyti bilietus į Bahamus ar kitą pasaulio šalį, bus vieni juokai, – savo patarimais dalijosi Edgaras, rekomenduodamas rinktis perspektyvias skaitmeninio marketingo studijas Kazimiero Simonavičiaus universitete, kurios suteiks daug ateities perspektyvų ir atvers duris svaiginančiai karjerai tarptautinėse lyderiaujančiose pasaulio skaitmeninėse platformose.

Daugiau apie Skaitmeninio marketingo studijas Kazimiero Simonavičiaus universitete: https://ksu.lt/priemimas/bakalauro-studijos/skaitmeninis-marketingas/

Daugiau apie Kazimiero Simonavičiaus universitetą: www.ksu.lt