Naujojo Kazimiero Simonavičiaus universiteto logotipo grafinis elementas yra suformuotas iš vidurinės KSU raidžių dalies. Tai atspindi idėją, jog universiteto misija yra sudaryti galimybes jaunam žmogui papildyti ir praplėsti turimą žinių bagažą, kurį simbolizuoja matoma KSU raidžių dalis, naujomis žiniomis ir įgūdžiais, kuriuos reprezentuoja logotipe paslėptos raidžių dalys. Studijos Kazimiero Simonavičiaus universitete skatina kritinį mąstymą ir kviečia atrasti naujas galimybes, peržengiant tai, kas jau yra žinoma. Žadinant smalsumo jausmą, kviečiama pamatyti tai kas yra matoma ir skatinama atrasti, kas liko nematoma.

 Juliaus Kaknevičiaus foto

Jaunas žmogus universitete gali save realizuoti, jausti prasmę, suprasti, kaip įveiklinti savo potencialą. Auštojo mokslo studijos yra papildomos neformalia veikla, karjerai reikalingais kursais ir praktine patirtimi, mokymais, mentoryste, bendradarbiavimu su verslo įmonėmis ar organizacijomis. Tad tradicinio universiteto sąvoka įgauna platesnę reikšmę – universitetas virsta į ekosistemą, kurioje studentas yra skatinamas maksimaliai atskleisti savo gebėjimus.

„Vystydami KSU prekės ženklo koncepciją pirmiausia siekėme suprasti, koks yra šio universiteto studento portretas - tai ypatingai smalsus žmogus, kuriam reikia suteikti priėjimą prie geriausių įrankių; jis neapsiribos sužinojimu to, kas jau žinoma - jis ners giliau. Taip gimė visa prekės ženklo kryptis - energinga, šiek tiek paslaptinga, taigi žadinanti smalsumą“, - teigė KSU prekės ženklą kūrusios agentūros „We Are Marketing“ partneris Julius Kaknevičius.

„Nedaugelis jaunų žmonių žino, jog Kazimieras Simonavičius yra raketų išradėjas, gyvenęs XVII amžiuje ir jau tuomet numatęs tolimą ateitį. Toks turėtų būti šiuolaikinis universitetas – veržlus ir toliaregiškas, formuojantis aukštojo mokslo kryptis bei atliepiantis pagrindines tendencijas, kur individas ne tik įgyja žinių, bet ir patenka į aplinką, jungiančią mokymąsi, darbą ir socialinę erdvę. Taip tampame daugiau nei universitetas, kur ne tik įdomu studijuoti, atrasti, bet susikurti visų reikalingų kompetencijų rinkinį, leidžiantį realizuoti savo idėjas bei tapti savo srities profesionalu, - apie naują universiteto identitetą kalbėjo Kazimiero Simonavičiaus rektorė doc. dr. Austė Kiškienė.

 KSU rektorė, doc. dr. Austė Kiškienė

Universitete yra siūlomos išskirtinės bakalauro ir magistro studijų programos: aviacijos vadyba, pramogų ir turizmo industrijos, antreprenerystė ir vadyba, skaitmeninis marketingas, teisė, mados industrija, verslo vadyba , kurių metu yra taikoma inovatyvi studijų metodika, leidžianti užtikrinti, jog idėjų kūrimas ir išradybinė veikla yra integrali mokymosi proceso dalis. Ji apima nuolatinę įgytų kompetencijų diagnostiką, progreso matavimą ir studijų individualizavimą. Į studijas yra įtraukiami ir patyriminio mokymosi elementai – taip skatinama mokytis per veiksmą ir realias gyvenimo situacijas. Taip KSU įgytos žinios ir įgūdžiais tampa įrankiais ne tik svajoti, bet ir atrasti naujus problemų sprendimo būdus, skatinančius veikti.