Šiuo šūkiu SMK pristato naują priėmimo į studijas rinkodaros kampaniją, kalbančią apie būsimų studentų įgyjamas mokslo galias bei sutelktas studijų programų turinio vertes. SMK siūlomos profesijos reikalauja tarpdisciplininių žinių, paverčiančių studentus stipriaisiais savo srities ekspertais. SMK — ateities kūrėjų-herojų realybė. Užsitikrinti savo vietą tarp kitų superherojų gali jau dabar.

SMK nuo pat įkūrimo pradžios išsiskiria savitumu, modernumu, kūrybingumu, ryškiu vizualu ir drąsa siekti pokyčių. Šiųmetė komunikacijos idėja gimė SMK bendrakūrėjai, kanclerei Gabijai Skučaitei, kuri visada skatino ir mokė jaunus žmones apie savo ateitį svajoti drąsiai, nebijoti klysti ir plačiai žvelgti į pasaulį. „Drąsūs. Kūrybingi. Išmanūs. Tokie yra tikri šių dienų superherojai. Jie studijuoja SMK”, - sako G. Skučaitė.

„Mažiau kalbų, daugiau darbų”, - bent jau taip sako šių dienų superherojai, kurie prakaitą lieja ne tik gelbėdami pasaulį, bet lašą nubraukia ir stiprindami savo galias. Mat prigimtinės kilmės „keisti” nebepakanka — šiandien herojais tampama laviruojant skirtingomis disciplinomis ir sugebėjimais. Galioms įgyti reikia laiko, tačiau vėliau kiekvienas ateities scenarijus baigsis šviesiu grand finale.

Vizualinėje simbolikoje šiuolaikiniai superherojai vaizduojami drąsūs, veiklūs, siekiantys savo tikslų taip, kad ne tik mūsų šalis, bet ir visas pasaulis būtų kur kas gražesnis, tvaresnis ir atsakingesnis. Jie atvirai ir nuoširdžiai dalijasi savo patirtimi ir tiesia pagalbos ranką visiems, kam tuo metu reikia pagalbos ar palaikymo.

„Mūsų tikslinei auditorijai suprantama kalba, konkrečiai ir aiškiai pasakojame apie mūsų studentų ir absolventų karjeros pasiekimus, įdomius jų verslo ar kūrybinius projektus. Atskleidžiame, kaip jiems sekasi siekti savo tikslų, su kokiais sunkumais ir iššūkiais jie susidūrė ir kaip tuos iššūkius įveikia. Pasakojame tikras mūsų studentų ir absolventų istorijas, tikėdamiesi, kad jos taps pavyzdžiu ir įkvėpimu kitiems”, - sako SMK direktorė Viktorija Palubinskienė.

Superherojų idėją įgyvendinti ir perteikti vizualiai padėjo kūrybinė agentūra „Andstudio”. „Jaunas žmogus, pasirinkęs studijuoti kitokią, į populiariausių specialybių penketuką Lietuvoje nepakliūnančią sritį, dažnai susiduria su begale stereotipų: nuo mokslo įstaigos pasirinkimo („Studijuoti kolegijoje — ne prestižas”) iki profesinės srities nuvertinimo („Kūrybinės industrijos — ne mokslas”). Atsižvelgdami į tai, sukūrėme naują SMK kampaniją, kuri paneigtų šiuos stereotipus. Juk ne paslaptis, jog kosmetologei dažnai tenka būti psichologe, tyrinėtoja ir net projektų vadove vienu metu. Dizaineris neretai prisiima stratego bei antropologo vaidmenis. Tad kiekvienu kampanijos vizualu siekiame atvaizduoti studentų nepaprastą savybę: harmoningai derinti skirtingus gebėjimus bei disciplinas tam, kad kiekvienas taptų nepranokstamu savo srities specialistu”, - komunikacinės kampanijos idėją atskleidė Domas Mikšys , „Andstudio” kūrybos vadovas, partneris.

Jaunam žmogui besirenkant savo profesinį kelią painu išsirinkti ne tik studijų programą, bet ir pačią kryptį ar aukštąją mokyklą. Daugeliui sunku suvokti, ko jis iš tikrųjų nori ir koks yra jo tikrasis pašaukimas. Kitiems didžiulį spaudimą ir įtaką daro tėvai ar seneliai, todėl jaunuoliai yra linkę pamiršti savo svajones ir renkasi tas studijas, kurioms pritaria jų artimieji, kurios ateityje galėtų garantuoti finansinį stabilumą. „Tačiau šiandien pasaulis gerokai pasikeitė: reikia rinktis tokias studijas, kurios yra tikrai prie širdies ir daryti tai, kas patinka, kas leidžia realizuoti save ir atskleisti tikrąjį savo pašaukimą. Tik dirbdami tai, kas patinka, kas leidžia realizuoti save, jausitės laimingi ir pasieksite geriausių rezultatų”, - lyg susitarę sako naujausios SMK komunikacijos herojai Mantas, Viktorija ir Beatričė. (Jų istorijas galite rasti čia:

Viktorija:

Beatričė:

Mantas:

Per daugiau nei dvidešimt penkerius metus SMK studijavo ir šią aukštąją mokyklą baigė daug drąsių, talentingų, išskirtinių ir ryškių asmenybių, kurios būtent SMK įgijo daugiau drąsos, daugiau pasitikėjimo savimi, sutiko profesionalių ir charizmatiškų žmonių, kurie juos įkvėpė ir motyvavo siekti kilnių tikslų. „Mes matome, kaip mūsų studentai auga, tobulėja, sekame jų profesinius pasiekimus. Džiaugiamės ir didžiuojamės, kai jiems pasiseka. Būtent mūsų studentai ir absolventai mums yra tikrieji šių dienų herojai. Būti SMK dalimi - tai būti šių dienų superherojumi. Todėl ši komunikacinė žinutė idealiai atspindi tikrąsias SMK vertybes. Labai džiaugiamės šia drąsia, aukštajai mokyklai kiek neįprasta komunikacine kampanija ir studentais, kurie sutiko savo istorijomis pasidalinti su kitais. Mantas, Beatričė ir Viktorija yra mūsų pristatomų video superherojai, kurių istorijos įkvepia ir motyvuoja kitus. Tai labai skirtingos, tačiau drąsios ir įdomios asmenybės, atspindinčios SMK vertybes”, - sakė SMK marketingo vadovė Laura Skučienė.

SMK - tai bendruomenė, kurioje bet kada gali susitikti esami ir buvę studentai, dėstytojai. Tai vieta, kurioje gimsta ir yra įgyvendinamos bendros idėjos, aktualios ne tik mūsų šaliai, bet ir visam pasauliui. SMK didžiuojasi savo herojų pasiekimais, palaiko su jais ryšį, kuria bendrus drąsius projektus.

Registracija į studijų konsultaciją čia.

Užsakymo nr.: PT_87572901