„Norime, kad žinia apie Kaune ir Kauno rajone vykstančius kultūros renginius pasklistų kuo plačiau. Tikimės, kad prie to prisidės ir mūsų pagaminti maišeliai. Tvarūs, ekologiški, daugkartinio naudojimo tekstiliniai maišeliai su išskirtiniais „Kaunas 2022“ dizaino elementais pravers ne tik lankantis renginiuose, bet ir ilgai tarnaus bei ne vienerius metus primins apie šį išskirtinį įvykį“, – teigia „Bagfactory“ vadovas Gvidas Krolis.

„Džiaugiamės, kad idėja „Iš laikinosios į šiuolaikinę“ atsispindi ne tik „Kaunas 2022” kultūrinėje programoje, tačiau ir „šalia einančiuose” dalykuose – reklaminėje atributikoje. Pasirinkdami šį tvarų metodą, aiškiai sakome, kad renkamės ne laikinumą, o šiuolaikišką ir ilgaamžišką požiūrį į mus supantį pasaulį ir visuomenę, kuriai svarbu kokioje aplinkoje gyvename”, – kalbėjo Kaunas 2022 Rinkodaros ir komunikacijos vadovas Mindaugas Reinikis.

Visi „Bagfactory“ maišeliai gaminami laikantis tvarumo principų: naudojamos antrinės medžiagos, ieškoma gamtą ir išteklius tausojančių gamybos technologijų. „Kultūra visuomet padeda atkreipti visuomenės dėmesį į aktualias problemas. Ne veltui daugelio vyksiančių renginių bei juos kuriančių menininkų akiratyje yra tvarumo, ekologijos temos. Kuo įvairesni balsai apie tai kalbės – tiek iš verslo, tiek meno – tuo spartesnių pokyčių galime tikėtis“, – įsitikinęs G Krolis.

Plačiau apie „Bagfactory“ skaitykite www.bagfactory.eu