Turinys kiekvienam vartotojui ir pandeminiai iššūkiai

„Warner Bros. Discovery“ yra lyderiaujanti daugianacionainė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, kurianti ir platinanti labiausiai diferencijuotą ir išsamiausią pasaulyje turinio bei prekinių ženklų portfelį per televiziją, filmus ir srautines transliacijas. Kompanija įkurta 2022-ųjų balandį ir šiuo metu iš viso pasiekia virš 1,1 milijardo žiūrovų visame pasaulyje bei turi daugiau nei 100 mln. sekėjų, pasakoja pranešėja:

„Warner Bros. Discovery yra pasaulinis lyderis, siūlantis įspūdingiausią ir atpažįstamiausią turinį vaikams, filmus, franšizes, sporto renginius ir kai kuriuos daugiausiai simpatijų sulaukusius serialus bei prekės ženklus kaip Cartoon Network, Sostų karai, Haris Poteris, Didysis kirtis“, – vardija pranešėja ir sako, jog vienas iš pagrindinių pramogų industrijos privalumų yra tai, jog ji geba įgalinti mūsų aistras.

Daugybę metų Discovery buvo pasaulinė lyderė, siūlanti visiems puikiai žinomą video turinį, tačiau keičiantis pasauliui ir žmonių poreikiams, keitėsi ir vartotojui siūlomas turinys bei jo pateikimo forma, taip atsirado „discovery+“ – „Warner Bros. Discovery“ tikro gyvenimo pramogų prenumeruojama transliacijų internetu paslauga.

Anot S. Dimovos, pasaulinė Covid-19 pandemija buvo didžiulis iššūkis šiai industrijai, filmavimo darbai buvo stabdomi, nors turinio poreikis buvo didesnis nei bet kada iki tol. Tačiau „discovery“, prodiusuojantis, tikro gyvenimo pramogų turinį, galėjo toliau vykdyti darbus, kai kurie apribojimai nebuvo taikomi, atrasti talentai toliau filmavo save, dalinosi turiniu, kurį buvo galima stebėti net galiojant pandeminiams ribojimams.

Slavena Dimova

Plėtra pasiekė ir Lietuvą

WarnerMedia jau anksčiau daugybę metų buvo lyderiaujanti ir kaip ir HBO žinoma dėl savo išskirtinio turinio. „Grįžtant į 2010 metus, kompanija pradėjo srautinio transliavimo paslaugą, pavadinimu HBO max, kuris buvo sukurtas, atsižvelgiant į esamą kompanijos turinį ir tai tapo įvairių rimtų ir sėkmingų filmų namais“, – pasakoja S. Dimova ir priduria, jog šie metai yra itin svarbūs kino studijai „Warner Bros“, švenčiančiai savo 100 metų sukaktuves.

Pranešėja pasakoja ir apie sėkmingą plėtrą Lietuvoje: bendradarbiaujant su vietos lyderiais „Telia“ ir „TV3“, „Warner Bros. Discovery“ gali pasiūlyti turinį lietuvių kalba. Anot pranešėjos, daugybė žmonių vis dar nori stebėti tradicinę įprastą televiziją, tad norisi tai šiems vartotojams ir užtikrinti, tačiau tuo pačiu teikti turinį ir žmonėms, kurie susidomėję srautinių transliacijų pasauliu.

Šiuo metu srautinių transliacijų paslauga, sako S. Dimova, matoma kaip pagrindinė pranešėjos atstovaujamo verslo dalis. Paskutinieji du dešimtmečiai, įsitikinusi pranešėja, buvo itin progresyvūs turinio prasme, kas nulėmė mūsų suvokimą, jog turinys yra visur ir pasiekiamas bet kuriuo metu. Tai vartotoją lydi į per didelės apkrovos jausmą, kuomet turinio tiek daug, tačiau jis nepakankamai atspindi individo poreikius, nėra paprasta atsirinkti ir t.t.

Visa tai, sako S. Dimova, lydi į tolimesnius pokyčius, klausant savo auditorijos. Taip atsiranda paslauga „max“, kur yra išsamiausia istorijų biblioteka, labiausiai atpažįstamos franšizės, populiariausi serialai ir visa tai – kartu su puikia vartotojo patirtimi. Prie kuriamų inovacijų ir vartotojų lūkesčio išpildymo neabejotinai prisideda technologijos, tikina S. Dimova. Nuo 2018 m. „Warner Bros. Discovery“ yra ir Olimpinių žaidynių „namais“, suteikiančiais galimybę sporto aistruoliams svarbiausius momentus stebėti gyvai.