Kodėl pirkėjai palieka neapmokėtus krepšelius?

Viena iš priežasčių, kodėl pirkėjas apsigalvoja ir neužbaigia pirkimo, yra privaloma registracija el. parduotuvėje. Tai gali būti nepatogu, jei toje parduotuvėje asmuo perka labai retai, ir nesaugu – šiais laikais žmonės kur kas labiau saugo savo asmeninius duomenis ir nebenori jų dalyti bet kam paprašius. Argumentas ieškoti prekės kitoje vietoje yra ir paprasčiausias nenoras gaišti savo laiką, o kur dar įvairūs pasiūlymai, pradedantys plaukti į el. pašto dėžutę vos užsiregistravus. Dėl šios priežasties, dėl nenoro susikurti nuolatinio pirkėjo paskyros apie 20–30 proc. pirkimų lieka neužbaigta.

Kita dažna priežastis, kodėl klientai palieka neapmokėtą pirkinių krepšelį, nors rengėsi tai padaryti – neaiškus atsiskaitymo procesas, nepateikiama išsami informacija, kokiais būdais bus galima atsiskaityti, arba el. parduotuvėje neįmanoma atsiskaityti klientui priimtiniausiu būdu, pavyzdžiui, banko kortele.

Trečia, dar viena dažna neužbaigto mokėjimo priežastis yra ta, kad galutinė pirkinio kaina yra didesnė, nei tikėtasi. Tai ypač aktualu, jei norima įsigyti daugiau nei vieną prekę. Dažnas pirkėjas rinkdamasis prekę neskaičiuoja, kokia bus galutinė suma, neįvertina ir pristatymo kainos. Pamačius jau galutinę sumą, tenka rinktis – kažkurios iš prekių atsisakyti, pirkinį kuriam laikui atidėti ir dar kartą apsvarstyti, ar jo tikrai reikia, arba jo ir visai atsisakyti.

Žinoma, yra ir kitų priežasčių, dėl kurių pirkėjas neįsigyja prekės, tačiau šios trys priežastys yra pagrindinės, dažniausiai nurodomos klientų apklausose. Atsižvelgus į tai ir buvo sukurtas „Klix“ – mokėjimų sprendimas, kuriuo siekiama padėti el. prekybininkams padidinti pardavimų apimtį ir sumažinti kliūtis, trukdančias jų klientams užbaigti pirkimo procesą.

„Klix“ užtikrina galimybę užbaigti pirkimą per kelias sekundes

Pirkėjas gali pradėti atsiskaityti naudodamasis „Klix“ sprendimu dviem būdais – pats atsisiųsdamas „Klix“ programėlę arba pasirinkęs „Klix“ vienoje iš daugiau nei 500 internetinių parduotuvių, kurios pirmosios Baltijos šalyse jau įsidiegę šį sprendimą. Atsisiuntęs „Klix“ programėlę į savo „Android“ ar „iPhone“ išmanųjį telefoną ir įvedęs reikiamą informaciją (savo telefono numerį, vardą, pavardę, el. pašto adresą), susikūręs penkiaženklį PIN kodą ir su paskyra susiejęs vieną ar daugiau savo banko mokėjimo kortelių, pirkėjas galės daug lengviau ir greičiau apsipirkti internetu. Be to, tai yra saugiau, nes kliento asmeniniai duomenys nėra saugomi skirtingose el. prekybininkų platformose.

„Klix“ išsprendžia visus tris įvardytus mokėjimo sunkumus ir padeda el. prekybininkui gerokai sumažinti nepabaigtų operacijų skaičių.

„Klix Checkout“. Galimybė greitai ir lengvai apsipirkti be būtinybės registruotis. Viskas, ką reikia padaryti, tai patikrinti, ar el. prekybininkas siūlo atsiskaitymą „Klix“. Jeigu taip, belieka pasirinkus „Klix“ paspausti mygtuką „Greitasis mokėjimas“ ir įvesti savo telefono numerį. Tuomet mokėjimą reikia patvirtinti „Klix“ programėlėje spustelėjus „Baigti mokėjimą“ ir įvedus anksčiau susikurtą PIN kodą (ar kitu pasirinktu identifikavimosi būdu). Vos keli žingsniai – tai yra viskas, ką pirkėjas turi padaryti atsiskaitydamas internetinėje parduotuvėje su „Klix“. Iš esmės šis sprendimas pakeičia keliolika žingsnių, kurie reikalingi norint atlikti mokėjimą, nes nereikia pateikti kortelės ir asmens duomenų. Visa tai jau yra „Klix“ sistemoje, todėl pardavėjas gaus informaciją apie atliktą mokėjimą, bet ne kliento kortelės duomenis.

Klix Pay“ sprendimas leidžia atsiskaityti bet kuria turima mokėjimo kortele arba interneto banku: priimamos „Citadele“, SEB, „Swedbank“, Šiaulių banko, „Luminor“ bankų išduotos „Visa“ ir „Mastercard“ mokėjimo kortelės. „Klix Pay“ leidžia vienu kartu el. parduotuvėje susidiegti galimybę atsiskaityti visų populiariausių Baltijos šalyse veikiančių bankų mokėjimo priemonėmis, taigi prekybininkui nereikia tartis su kiekvienu banku atskirai.

„Klix“ paprasta įdegti, paprasta naudoti ir įmonėms

Jei prekybininkas naudoja vieną iš populiariausių el. prekybos platformų, pavyzdžiui, „Shopify“, „Mozello“, „Woocommerce“, „Magento“, „OpenCart“, „PrestaShop“, „Verskis“ ir „Eshoprent“, „Klix“ įdiegiamas „plug & play“ principu. Tai reiškia, kad „Klix“ prekybininkas gali pradėti naudotis iš karto. Jei savo el. prekybos verslui naudojate labiau pritaikytą sprendimą, jums reikės skirti daugiau laiko „Klix“ integracijai naudojant sprendimo API. Tačiau šis procesas taip pat yra kiek įmanoma supaprastintas, o „Klix“ komanda padeda atlikti sprendimo įdiegimą įmonės valdomoje el. platformoje.

„Klix“ užtikrina patogų, greitą, saugų ir nesudėtingą mokėjimo procesą tiek el. prekybininkams, tiek jų pirkėjams, jų klientams – tai įrodo ir skaičiai. Naudodamasis „Klix“ prekiautojas gali padidinti savo pardavimą net iki dviejų kartų.