„Nors irklenčių pardavimai karaliavo ir praėjusią vasarą, tačiau toks ankstyvas susidomėjimas vandens sporto prekėmis nėra įprastas. Tai leidžia teigti, kad ir šią vasarą irklenčių pardavimai laikysis ant bangos. Šią gegužę pastebėjome aktyvesnę prekybą ir pripučiamais žaislais, ir vandens šautuvais“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.

Šį sezoną žmonės taip pat anksčiau perka baseinus ir lauko sporto prekes. Gegužę baseinų pardavimai augo 40 procentų, lauko teniso ir tinklinio prekės – 30 procentų, lyginant su praėjusių metų duomenimis.

Ano K. Liškauskaitės, sezoninių prekių pardavimų topuose gegužės mėnesį rikiavosi sodo technika, mobilieji telefonai, lauko baldai, dviračiai ir elektriniai paspirtukai. „Tai – įprasti pavasario sezono favoritai tarp pirkėjų“, – teigia K. Liškauskaitė.

Perkamiausiomis gegužės prekėmis tapo HPG prekės ženklo benzininė vejapjovė ir sodo traktoriukas, prietaisas nuo uodų „Thermacell“, elektrinis paspirtukas „Xiaomi Mi Scooter Essential“, dulkių siurblys– šluota „Dyson“, „Apple iPhone“ telefonas.

„Pardavimų viršūnėje gegužės mėnesį atsidūrė ir naujos komplektacijos pirmosios pagalbos rinkiniai vairuotojams. Tokį populiarumą lėmė įsigaliojęs reikalavimas iki liepos mėnesio atnaujinti vaistinėles automobiliuose“, – sako K. Liškauskaitė.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.