Pradėjo dusti – prireikė širdies operacijos

Bendrovės „Allianz Lietuva gyvybės draudimas“ vyresnioji finansų konsultantė Daiva Pangonienė įsitikinusi – sirgti sunku visiems, tačiau lengviau tuomet, kai nereikia sukti galvos, kas bus, jei liga ilgam laikui atims darbingumą, kas bus, jeigu neužteks turimų pinigų reabilitacijai ar elementariausioms pragyvenimo išlaidoms.

Viena iš daugelio istorijų D. Pangonienės praktikoje – klientas dirbo, gyveno aktyviai, mėgo žvejoti, keliauti. Tačiau su laiku pastebėjo, jog po fizinio krūvio vis dažniau atsirasdavo dusulys, kuris pradėjo varginti ir kelti nerimą.

„Žmogus kreipėsi į medikus, kurie jam diagnozavo aortos vožtuvo ydą. Galiausiai prireikė širdies vožtuvo operacijos. Po to klientas turėjo skirti laiko reabilitacijai sanatorijoje, lankyti kineziterapiją, širdies stiprinimui skirtas procedūras. Po tokių chirurginių intervencijų žmogus, perkopęs penkiasdešimtmetį, atsigauna ne taip spėriai, tam reikia laiko. O laikas – pinigai, šį posakį žino dauguma.

Tikiu, kad „Allianz Lietuva“ klientui išmokėta beveik 20 tūkst. eurų siekianti išmoka padėjo ne tik skirti pakankamai laiko atsistoti ant kojų, bet ir užtikrino galimybes gauti geriausią reabilitaciją širdžiai sustiprinti“, – teigia D. Pangonienė ir priduria pasveikinusi savo klientą, kad jis daugiau nei prieš dešimt metų priėmė tinkamą sprendimą ir pasirūpino draudimu.

Akcentuoja kritinių draudimo naudą

„Allianz Lietuva“ vyresnioji finansų konsultantė tikina retkarčiais susidurianti su žmonėmis, manančiais, jog kritinės ligos juos aplenks, ne visiems norisi apie tai kalbėti, galvoti.

„Vis dėlto per ilgus darbo metus pastebėjau, jog tie klientai, kurie sudarydami gyvybės draudimo sutartį pasirenka ir papildomas apsaugas nuo kritinių ligų ar traumų, gyvena ramiau. Jie nustoja jų bijoti, mat žino, jeigu bus lemta – finansinį stabilumą padės išlaikyti draudimo išmoka. Kiek iš mūsų rytoj iš kišenės ištrauktume beveik 20 tūkstančių eurų gydymuisi, reabilitacijai, jei staiga susirgtume? Gautą draudimo išmoką klientai skiria savo sveikatai, jos stiprinimui, gali sau leisti neskubėti grįžti į darbus, sustiprėti”, – sako vyresnioji finansų konsultantė.

D. Pangonienė atkreipia dėmesį, jog sudaryta gyvybės draudimo sutartis, apsaugos nuo traumų ar kritinių ligų suteikia ramybės dėl finansinės situacijos ne tik susirgusiam ar traumą patyrusiam klientui, bet ir visai jo šeimai.

„Prieš sudarant gyvybės draudimo sutartį su klientu, visuomet išsamiai kalbamės, išsiaiškiname ne tik jo poreikius ir lūkesčius mums, bet ir paties finansinę situaciją. Mūsų siekis – finansinis kliento saugumas ištikus nelaimingam nutikimui ar sunkiai ligai. O klientų padėkos – geriausias mūsų ir visos įmonės darbo įvertinimas“, – pabrėžia D. Pangonienė.

Lietuvos banko duomenimis, „Allianz Lietuva“ per dešimtmetį savo gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju išmokėjo daugiausiai rinkoje, 38,8mln. eurų (Lietuvos bankas, 2013-01-01–2022-12-31). Vien 2022 metais gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju išmokėjo 5,4 mln. eurų.

Išmokos „Allianz Lietuva“ gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju nuo veiklos pradžios iš viso sudaro 52 mln. eurų („Allianz Lietuva“, 2022-12-31).

Šaltinis
Projektas „Gyvenk drąsiai kartu su Allianz“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją