Šį mėnesį „Pigu.lt“ automobilių prekių pardavimai šoktelėjo 10 procentų, lyginant su praėjusių metų kovo mėnesio duomenimis. Priešpaskutinę kovo savaitę, atšilus orams, šių prekių pardavimai kilo 25 procentais, lyginant su mėnesio pradžios pardavimais.

„Įprasta, kad vairuotojai sukrunta pirkti automobilių prekes, skirtas pavasario–vasaros sezonui, atšilus orams. Šiais metais matome tą pačią tendenciją – šilumos pliūpsnis iš karto augino pardavimus. Pastebime, kad šį sezoną pirkėjai renkasi aukštesnės kokybės, žinomesnių prekės ženklų automobilių prekes“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.

Ji pabrėžia, kad pastarieji metai automobilių prekių segmente buvo neeiliniai – įprastą pardavimų ritmą koregavo karinė Rusijos agresija Ukrainoje.

„Prieš metus, 2022-ųjų kovo mėnesį, smarkiai augo degalų ir vandens kanistrų, vaistinėlių bei akumuliatorių pardavimai. Šiemet fiksuojame standartinius – ne karo reikmėms, o pavasario sezonui aktualesnius – pardavimų srautus“, – pasakoja K. Liškauskaitė.

Tarp pastebimų automobilių prekių kategorijos pokyčių – naujas tekstilinių kilimėlių asortimentas. „Pigu.lt“, pirmosiomis karo dienomis atsisakiusi prekybos Rusijoje ir Baltarusijoje pagamintomis prekėmis, pirkėjams netruko pasiūlyti Ukrainos gamybos automobilių kilimėlių asortimentą.

Fiksuojamas ir naujos sudėties automobilių vaistinėlių paklausos augimas, mat vairuotojams įstatymu numatyta prievolė iki šių metų liepos 1 dienos įsigyti naujo tipo vaistinėles.

„Automobilių prekių kategorijoje kasmet pastebime du ryškius pardavimų pikus. Pirmasis – dabar regimas kovo–balandžio mėnesių sezonas, kai vairuotojai pradeda ruoštis vasarai. Antrasis – spalio–gruodžio pardavimų augimas. Tuo metu perkamos žieminės padangos, guminiai kilimėliai, akumuliatoriai, o prieš Kalėdas – dovanos automobilių entuziastams“, – teigia K. Liškauskaitė.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.