„Šiemet pirkėjai sukruto prieš pat Vasario 16-ąją, tuo tarpu prieš metus fiksavome tolygius vėliavų pardavimus nuo pat pirmųjų vasario dienų“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.

Apie 70 proc. Lietuvos vėliavų pardavimų sudaro trispalvės, apie 30 procentų – istorinės vėliavos su Vyčio herbu.

Anot K. Liškauskaitės, įprastai prieš svarbiausias Lietuvos nacionalines šventes nuperkama 2,5 karto daugiau vėliavų nei tais mėnesiais, kuomet tokios šventės nėra minimos.

„Populiariausias produktas tarp kitų prekių su lietuviška simbolika – įvairūs marškinėliai, kuriuos pirkėjai įsigyja tiek kasdienai, tiek mėgstamų sporto komandų palaikymui, tiek kitiems renginiams“, – teigia K. Liškauskaitė.

Tarp populiariausių prekių rikiuojasi Lietuvos trispalvės juostelės ir ženkliukai Lietuva–Ukraina. Tuo tarpu masinės prekybos Ukrainos vėliavomis, kuri e. prekybos centre „Pigu.lt“ buvo pastebima karo pradžioje, šiuo metu nefiksuojama.

„Karas tęsiasi jau beveik metus, matyt, daugelis tų, kuriems Ukrainos vėliava yra aktuali, ją jau spėjo įsigyti“, – mano K. Liškauskaitė.

Šiuo metu „Pigu.lt“ asortimente galima rasti apie 1500 skirtingų prekių su lietuviška simbolika: džemperių, šalikų, kepurių, kojinių, kuprinių, apyrankių, pakabukų, magnetukų, lipdukų. Vien su Vyčiu priskaičiuojama apie 300 skirtingų prekių.

E. prekybos centro asortimente siūloma apie 200 skirtingų produktų su Ukrainos simbolika.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.