„Kas mėnesį atliekamas tyrimas, kurio duomenimis, visus 2022 metus buvome pačioje reitingo viršūnėje, rodo tiek visos e. komercijos rinkos, tiek ir konkrečiai mūsų e. prekybos centro stiprybę. Paklojome tvirtus pamatus tolesnei plėtrai, kurią kryptingai planuojame ir praktiškai kuriame nuo pat savo veiklos pradžios“, – sako „Pigu.lt“ rinkodaros vadovė Giedrė Vilkė.

Anot jos, raškyti sėkmės vaisius kompanijai leidžia nuosekliai įgyvendinama strategija auginti išorinių pardavėjų ratą „Pigu.lt“ Marketplace platformoje.

„Didesnis pardavėjų skaičius internete pritraukia daugiau pirkėjų. Tai – pamatinis prekybos principas, kurį istorikai pastebėjo Stambulo turguje Grand Bazaar dar 15 amžiuje. Šioje situacijoje laimi visi: ir pirkėjai, ir pardavėjai“, – konstatuoja G. Vilkė.

Jos teigimu, „Pigu.lt“ atliepia klientų poreikį apsipirkti racionaliai – e. prekybos centre rasti platų prekių asortimentą ir geriausius kainos pasiūlymus, o savo užsakymų sulaukti maksimaliu greičiu, šiuo metu įmanomu rinkoje.

Agentūra „BPN Intense“, vertindama ir lygindama pritraukiamus klientų srautus e. svetainėse, indeksą skaičiuoja sistemindama duomenis iš skirtingų išorinių e. komercijos statistikos platformų: „SimilarWeb“, „SEMrush“, „Ahrefs“, „Alexa“ ir kitų. Internautų apsilankymų skaičiai e. svetainėse yra indeksuojami ir apytiksliai atspindi faktinius srautus. Sudarydama reitingą agentūra naudoja „IPG Mediabrands“ tinklo indeksavimo ir rodiklių lyginimo metodologiją.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse ir Suomijoje e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo Marketplace’ą ir e. parduotuves Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.