„Nuo pat pradžių žinojome, kad tai bus ne tik biuras, kuriame susirenkame dirbti. Turėjome viziją, kad tai turi būti daugiafunkcinė ir jauki erdvė, tinkama ne tik dirbti, bet ir bendruomeniškumui palaikyti“, – pasakoja „COWI Lietuva“ vadovas Algirdas Vaškelis.

Iššūkiai ir galimybės dirbant hibridiniu būdu

Dar pandemijos metu tarptautinė inžinerinių konsultacijų įmonių grupė COWI nusprendė nuolat dirbti hibridiniu būdu, kai darbuotojai gali dirbti ir biure, ir namuose. Kai kurios komandos kituose COWI biuruose jau išbandė lanksčių darbo vietų modelį, tačiau biuras Vilniuje yra pirmasis visiškai pritaikytas dirbti hibridiniu būdu. Visos darbo vietos čia yra lanksčios, tad pasirinkti tinkamą galima ten, kur reikia ir tada, kada reikia. Taip skatinamas komandinis darbas ir dalinimasis patirtimi. Po ilgų atskirties metų darbuotojams smagu artimiau susipažinti su vis kitu darbo vietos kaimynu, taip pat džiaugiamasi galimybe susiburti prie vieno projekto dirbantiems žmonėms. Tiems, kam svarbu atliekant užduotį susikaupti tyloje, yra įrengtos tylos zonos.

Darbo vietas galima rezervuoti pačios įmonės IT komandoje sukurta vietų rezervavimo sistema, kurioje matomi ne tik laisvi stalai, bet ir juos rezervavusių kolegų inicialai. Taip sukurta galimybė komandoms ir darbuotojams spręsti kada, kiek ir šalia kurių kolegų dirbti biure. Ši sistema leido įrengti mažiau darbo stalų ir daugiau įvairios paskirties bendrųjų erdvių.

Dėmesys darbuotojų poreikiams

Naujasis COWI biuras įsikūrė „Business Garden Vilnius“ verslo miestelyje. Daug dėmesio čia skirta atliepti skirtingus darbuotojų poreikius, taip pat užtikrinti tvarumą bei harmoniją su kraštovaizdžiu. Biuro interjerą projektavo patyrusi „DO Architects“ komanda, kartu projekte nuolat dalyvavo ir COWI darbuotojai.

Architektai siekė sukurti biurą, kuriame jautiesi tarsi namuose. Šviesiose patalpose įrengta daugybė įvairios paskirties bendrųjų erdvių, kuriose kiekvienas darbuotojas ras savo mėgstamą kampelį. Pavyzdžiui, norintiems pailsėti nuo įtempto darbo ar smagiai pabendrauti su kolegomis įrengtas žaidimų kambarys su vaizdo ir stalo žaidimais. Taip pat galima įsikurti „biuro širdyje“ – centrinėje zonoje, kur kas rytą ir popietę susiburia darbuotojai iš skirtingų komandų ir erdvė užsipildo smagiu šurmuliu. Skambant gerai muzikai ir tvyrant nuostabiam kavos aromatui, čia pasijunti tarsi kavinėje su bičiuliais.

Ieškantys ramaus atokvėpio, mėgsta jaukiai įsitaisyti bibliotekoje su knyga arba pasinaudoti tamsiuoju tylos kambariu, skirtu meditacijai ar trumpam poguliui. Pailsinti akis nuo kompiuterio ekrano paprasta vos pakėlus akis, mat pro langus atsiveria nuostabūs vaizdai. Tereikia pasirinkti, koks labiausiai tiks šiuo metu – ošiantis miškas, į tolį atsiverianti miesto panorama, o galbūt jaukus apželdintas verslo centro kiemas?

Naujame COWI biure daug dėmesio skirta modernumui ir komfortui. Čia įrengti įvairaus tipo ir dydžio kambariai privatiems pokalbiams, idėjų generavimui, gyviems komandų susitikimams, vaizdo konferencijoms ar skambučiams, kurių tarptautinėje įmonėje yra išties daug.

COWI skiria dėmesio ir darbuotojui gerovei bei sveikatai, todėl renkantis naujus komandos namus Vilniuje buvo svarbi ir galimybė darbuotojams aktyviau praleisti laisvalaikį. Darbuotojai gali naudotis puikia „Business Garden Vilnius“ verslo miestelio infrastruktūra – sporto aikštynais (krepšinio, futbolo ir paplūdimio tinklinio aikštelėmis), čia pat esančiu sporto ir sveikatingumo centru, dviračių bei pasivaikščiojimo takais. Kiek vėliau teritorijoje planuojama įrengti alpinizmo centrą bei teniso kortus. Beje, COWI komanda Lietuvoje netruko pradėti naudotis naujojo biuro galimybėmis – jau veikia stalo žaidimų klubas, buriasi tinklinio komanda, rengiami kino vakarai, po ilgo atskirties laikotarpio surengta naujojo biuro atidarymo šventė subūrė daugybę ilgai nesusitikusių kolegų.

„COWI padalinys jau dvidešimt šešerius metus veikia Lietuvoje. Įmonėje turime ne tik didelę patyrusių inžinierių komandą, bet ir informacinių technologijų, grafinio dizaino ir finansų skyrius, kurie aptarnauja COWI padalinius visame pasaulyje. Kiekvienas darbuotojas prisideda prie sėkmingo verslo, vertybių puoselėjimo bei draugiškos atmosferos kūrimo. Džiaugiamės girdėdami atsiliepimus, kad darbuotojai čia jaukiai jaučiasi, bendrauja ir randa įkvepiančią darbo aplinką“, – pasakoja Personalo vadovė Enrika Aliulienė.

Naujasis biuro modelis įgalina ir sklandesnį naujų darbuotojų įtraukimą į komandas ir padeda jiems greičiau pasijusti bendruomenės dalimi, o tai ypatingai svarbu nuolat augančiai COWI komandai Lietuvoje.

Jei norite prisijungti prie COWI komandos, atviras pozicijas galite peržiūrėti: