Tai paveikė dirbtinės aplinkos klimato kontrolės sritį. Anksčiau paprastas vieningas požiūris apjungdavo oro kondicionavimą ir šildymo, oro valymo ir drėkinimo įrenginius – gaunama temperatūra ir drėgmė turėjo būti vidutinių žmonių pageidavimų rezultatas.

Kitokio požiūrio poveikį jaučiame atidarę langą savo kambaryje, maudydamiesi po vėsaus vasaros dušo ar pajutę švelnų vėjelį paplūdimio saulės spinduliuose. Dėl šios patirties, prieštaravimų tarp žmonių, turinčių skirtingus klimato pomėgius, ir technologijų įtakos atsirado įrenginiai, kurie dirbtinės aplinkos klimato personalizavimą perkėlė į naują lygmenį.

AENO – sveika jūsų namų transformacija

AENO yra tarptautinis išmaniosios buitinės technikos prekės ženklas su populiariausiomis ir inovatyviausiomis išmaniosiomis technologijomis. AENO siekia, kad namai būtų laisvės, saviugdos ir sveikatos vieta. Juk būtent čia mes atsipalaiduojame, pasikrauname, mėgaujamės ir net dirbame, todėl jame svarbu palaikyti tinkamą temperatūrą, drėgmę ir oro grynumą.

Nesvarbu, miegate Jūs ar pabudote – toliau kvėpuojate ir įkvepiate tas kenksmingas mikrodaleles ir dirgiklius, kurie kaupiasi namuose. Rudenį tradiciškai prasideda lietaus sezonas ir mažėja temperatūra. O žiemą pradeda aktyviai plisti peršalimai. Būtent todėl itin svarbu ištisus metus rūpintis oro švara namuose. Šią problemą padeda išspręsti specialūs įrenginiai – oro valytuvai, tokie kaip AP2S. Jį galima įsigyti Avitelos parduotuvėse.

Prietaisas įsiurbia orą ir praleidžia jį per daugiapakopę valymo sistemą. Pirmasis etapas yra išankstinio valymo filtras, kuris sulaiko dideles daleles, tokias kaip dulkes ir gyvūnų plaukus. Be to, HEPA-13 sulaiko smulkias kenksmingas daleles, tokias kaip bakterijos, alergenai, aerozoliai 99,95% efektyvumu. Anglies filtras pašalina nemalonius kvapus ir lakiuosius organinius junginius, kurių yra statybinėse medžiagose, balduose ir gaunama iš įvairiausių namų apyvokos daiktų: dažų, klijų, lakų, dezinfekavimo priemonių. UV lempa yra paskutinis valymo etapas ir sunaikina visus kenksmingus teršalus, patekusius į filtrą. Jonizatorius padidina neigiamų jonų koncentraciją deguonyje – jie pritraukia kenksmingas daleles ir sukelia jų nusėdimą. Išvalytas oras grąžinamas atgal į patalpą.


Nuolatinis žmogaus buvimas nepatogios temperatūros patalpoje verčia organizmą eikvoti išteklius adaptacijai, o užsitęsusi hipotermija mažina apsaugines organizmo savybes, o tai kelia infekcinių ir uždegiminių ligų vystymosi grėsmę. Taip pat yra tikimybė, kad kylančios elektros kainos ir šildymo sąskaitų didėjimas gali sukelti energijos krizę Europoje. Galimas sprendimas – namuose įrengti išmanųjį šildytuvą su energiją taupančia technologija ir mažomis energijos sąnaudomis.

Lietuvoje jau pasirodė AENO naujoviškas ekologiškas aukščiausios kokybės išmanusis šildytuvas, kuriame naudojamos kombinuotos infraraudonųjų spindulių ir konvekcijos technologijos. Jis padės sutaupyti iki 50% elektros sąnaudų viso šildymo sezono metu. AENO šildytuvas veikia be oro pūtimo ir nekelia dulkių. Jis nesukelia teršalų, kvapų ar triukšmo, nesausina oro ir nedegina deguonies namuose. Tai palaiko esamą drėgmės balansą patalpoje. Jį galima įsigyti Avitelos parduotuvėse.

Visi AENO įrenginiai veikia kartu vienoje ekosistemoje, kuri suteikia prieigą prie individualių nustatymų. AENO programėlė leidžia valdyti buitinę techniką išmaniuoju telefonu, rankiniu būdu arba su balso asistentais bei integruoti buitinę techniką į įvairius automatizavimo scenarijus.

Protingas komforto optimizavimas

Mes stebime kokybinį pramonės atsinaujinimą, judėjimą link natūralaus, žmonėms įprasto pasaulio, kur kiekvienas gali mėgautis asmeniniu ir saugiu klimatu. Reikalas tas, kad būtent dabar atsirado pagrindinės sąlygos: viena vertus, pasikeitė vartojimo įpročiai, kita vertus, technologijos sparčiai vystosi.

„Mūsų misija – išlaisvinti žmogų iš rutinos ir paversti namus laisvės, saugumo ir sveikatos teritorija. Skaitmeninių technologijų plėtra, didėjanti įrenginių nuotolinio valdymo, balso asistentų, kaip būtinų namų ūkio valdymo elementų, paklausa, skatina perėjimą prie išmaniųjų technologijų. „Smartization“ visose kategorijose yra tai, ko reikia šiuolaikiniam vartotojui, – komentuoja Elena Kročak, AENO verslo plėtros direktorė, – Augantys vartotojų lūkesčiai, gyvenimo būdo pokyčiai ir besikeičianti paklausa prisidės prie tolesnio prekės ženklo augimo ir AENO produktų linijos plėtros“.

Judėjimas vartotojų link pareikalaus iš prekių ženklų daugiau išradingumo ir patirties. Inovacijos tapo mūsų gyvenimo dalimi kaip atsakas į force majeure aplinkybes. Tačiau vartotojai nebėra pasirengę nuleisti kartelės ir laukia pasiūlymų, kurie pagerins gyvenimą, išspręs daugybę problemų ir suteiks pasitikėjimo savimi ateityje.