„Joom“ – tai internetinė prekyvietė, įkurta 2016 m. Rygoje. Bendrovė savo veikloje derina moderniausius logistinius sprendimus ir išmaniųjų technologijų taikymą, kurie leidžia įmonės klientus džiuginti nemokamu prekių pristatymu, asmeninėmis nuolaidomis ir patogia apsipirkimo patirtimi.

„Kreipėmės į pažangiųjų technologijų bendrovę „Huawei“, nes norėjome plėsti savo programėlės aktyvių mėnesio vartotojų ir pirkėjų skaičių bei sėkmingai patenkinti esamų klientų lūkesčius. Partnerystė su „Huawei“ leido pasiekti plačią technologijų bendrovės auditoriją, kurią sudaro net 730 mln. aktyvių įrenginių vartotojų visame pasaulyje. „Huawei“ komanda pasižymi įsiklausymu į klientą ir jo poreikius, o pasiekti rezultatai kalba patys už save. Bendrovė kokybiškai įgyvendino plataus profilio užduotis – nuo kampanijos strategijos kūrimo iki kūrybinių idėjų realizavimo“, – patirtimi dalijasi „Joom“ komunikacijos vadovė Kamilla Dvorakovskaya.

Sėkmės istorija

„Juodojo penktadienio“ (angl. Black Friday) kampanija buvo vienas iš sėkmingiausių projektų, kuriame „Joom“ pasinaudojo „Huawei“ reklamos paslaugomis. „Huawei“ mobiliosios reklamos platforma skirta padėti visiems programėlių kūrėjams publikuoti, rodyti ir uždirbti iš „Huawei“ prietaisų naudotojams pritaikytų skelbimų. Naudojant „HMS“ (Huawei Mobile Services) ekosistemos sprendimus „Joom“ įgyvendino net dvi skirtingas programėlės populiarinimo kampanijas. Pirmoji buvo skirta skatinti didesnį programėlės atsisiuntimų skaičių, o antroji – didinti esamų naudotojų aktyvumą. Abi kampanijos buvo pagrįstos individualiai pritaikytomis reklamos strategijomis ir rinkos analize, todėl reklama pasiekė svarbiausias tikslines auditorijas.

Pasaulinė „Huawei“ auditorija padėjo „Joom“ atverti naujas rinkas ir išplėsti naudotojų bazę už rytų Europos valstybių rinkų ribų. Lyginant su praeityje fiksuotais rezultatais, juodojo penktadienio kampanijos metu 37 kartus padidėjo pridėjimų į pirkimo krepšelį konversija, pirkimo konversija išaugo 3,9 karto, o reklamos investicijų grąža (angl. ROAS) augo net 4,8 karto.

Abipusiškai naudingas bendradarbiavimas

„Joom“ pasiekti rezultatai atspindi daugelio „Huawei“ partnerių pasiektus rezultatus. Technologijų bendrovė nuolat palaiko tvirtus ir ilgalaikius santykius su ištikima vartotojų baze, todėl reklamos kampanijų tikslai pasiekiami užtikrintai: reikšmingai plečiama „Huawei“ partnerių naudotojų bazė, didinamas klientų įsitraukimas.

„Tokie aukštos kokybės paslaugas siūlantis partneriai, kaip „Joom“, yra mūsų įmonės varomoji jėga ir priežastis, dėl kurios fiksuojame vis geresnius rezultatus. Glaudžiai bendradarbiaujame su savo klientais ir programėlių kūrėjais tam, kad pagarsintume jų skleidžiamą žinią ir supažindintume vartotojus su moderniomis paslaugomis. Kuo labiau padedame savo partneriams, tuo geriau jų klientams ir mūsų bendrovei. Tai abiem pusėms naudingas bendradarbiavimas“, – teigia „Huawei“ mobiliųjų paslaugų viceprezidentas Europoje Jaime Gonzalo.

Apie „Huawei Ads“

„Huawei Ads“ yra mobiliosios rinkodaros platforma, pritaikyta „Huawei“ įrenginiams. Ši platforma suteikia unikalų ir vertingą būdą pasiekti pasaulinę išmaniųjų telefonų vartotojų auditoriją. „Huawei Ads“ technologija suteikia platų pagrindinių reklamos formatų spektrą internetinėje erdvėje, įskaitant reklaminius skydelius, vaizdo įrašus ir skelbimus, kurie pasiekia daugiau nei 730 milijonų „Huawei“ įrenginių vartotojų auditoriją visame pasaulyje. Be to, „Huawei Ads“ platforma suteikia ne tik reklamos rodymo paslaugas, bet ir leidžia pasinaudoti „Huawei Ads“ turimais sprendimais bei juos integruoti į savo programėles, didinti pajamas.