Šiemet renginys mūsų šalies atstovams buvo gausus laimėjimais: į Lietuvą sugrįžo net du „Junior“ klasės pasaulio čempionai, šeši Ispanijos parodos čempionai, „Tauro Kennel“ veislynas pripažintas 4-tu geriausiu pasaulyje, o kitąmet Lietuvoje kurti ir pagaminti prekės ženklai „Tauro Pro Line“ bei „Nature‘s Protection Superior Care“ bus pagrindiniai parodos Ženevoje rėmėjai.

Lietuvių kurti prekės ženklai garsina Lietuvą – rems pasaulinio lygio parodą Ženevoje

Įmonių grupės „KIKA Group“ įkūrėja, ilgametė veisėja Janita Januškauskaitė-Plungė dalinasi, jog Lietuvoje kurtus pašarus ir augintinio priežiūros produktus jau ilgą laiką naudoja ir jų kokybę vertina ir užsienyje, o šįkart lietuviams atiteko ir didžiulė garbė – jau kitais metais Ženevoje rems vyksiančią „World Dog Show“ parodą. „Tauro Kennel“ šunys rungsis dėl čempionų titulo, tačiau didžiausia naujiena – veisėjos, kinologės kurtas ir daugiau nei 30-ties metų kailio priežiūros patirtį atspindintis „Tauro Pro Line“ prekės ženklas bei išskirtinės sudėties, individualius gyvūno poreikius patenkinantys ir funkciniai „Nature’s Protection Superior Care“ pašarai bei skanėstai, bus pagrindiniai šios parodos rėmėjai.

Anot KIKA įmonių grupės savininkės, tai puiki proga reprezentuoti ne tik mūsų šalyje kurtus ir pagamintus produktus, bet ir pačią Lietuvą.

„Veisėjai, ieškantys naujų technologijų ir geriausių sprendimų savo gyvūnams, atvažiuoja ne tik išstatyti šunis ir sudalyvauti parodoje, bet ir susipažinti. Matydami, kokie aktyvūs jie tampa, siekiame savo sukurtus ir Lietuvoje pagamintus produktus pristatyti pasaulio čempionate ir visam pasauliui. Proga kitąmet būti pagrindiniais pasaulio čempionato rėmėjais atitenka tik įrodžius, jog esi inovatyvus, kuri sveikus produktus, todėl tai, kad Šveicarijos klubas pasirinko mus – jaunus, energingus, galinčius padaryti daugiau – yra didžiulė garbė, reikšmingas mūsų darbo įvertinimas, itin svarbus KIKA įmonių grupei ir visai Lietuvai, tačiau kartu jis atneša ir atsakomybę. Dirbsime išties daug, kad kitų metų paroda būtų įsimintina kiekvienam dalyvaujančiam ar ją stebinčiam, o Lietuvos vardas nuskambėtų“, – ateities planais dalinasi J. J. Plungė.

Parsivežė daugiau nei 60 įvertinimų

Šiemet J.J.Plungė džiaugiasi ne tik parvežusi į Lietuvą du pasaulio čempionus, kuriais tapo Maltos bišonė ir Nykštukinis vokiečių špicas, bet ir kitais augintinių įvertinimais, kurių skaičiuojama daugiau nei šešiasdešimt – 20 „World Dog Show 2022“ apdovanojimų, 25 specialių parodų įvertinimai ir 25 kartu vykusio Ispanijos čempionato prizai. Maltos bišonų porai atiteko „Couple best in show“ apdovanojimas.

„Pasaulio čempionatuose vyksta didžiulės kovos, kurios prilygsta žmonių sporto ar šokių čempionatams – juk nei vienas iš 10 000 veisėjų augintinių neatvažiuoja laimėti antros vietos, todėl vietos klaidoms čia nėra. Svarbu suprasti, kad pergalei neužtenka turėti gerą šunį – reikia ir teisingai jį reprezentuoti. Hendleriai dirba kelis dešimtmečius, kad išmanytų šuns psichologiją, todėl čempionatuose kaunasi ne tik šunys, bet ir jie, turintys parodyti geriausias savo augintinių savybes“, – apie čempionatą kalba J. J. Plungė.

Ilgametė veisėja dalinasi, kad sužinojusi, jog pateko tarp geriausių pasaulio veislynų, stovėdama tribūnoje nesulaikė ašarų, o taip pat ji džiaugiasi ir dėl kiekvieno šuns asmeninių pergalių: „Nežinau, ar galima kitaip reaguoti, kai tavo augintas ir puoselėtas šuo tampa geriausiu. Parodos yra žaidimas, tačiau veisimas yra sunkus darbas, netgi menas, todėl kiekvienas pasirodymas atneša adrenalino antplūdį, o įvertinimas – neišpasakytą džiaugsmą. Čempionatai reikalauja didžiulių investicijų, didelės komandos darbo, tačiau reikia suprasti, kad už pergalių stovi šunys, diktuojantys tendencijas, – jie demonstruoja, kaip, naudodami mūsų produktus, gali atrodyti augintiniai.“

Aukštus rezultatus lemia mityba ir kasdienė priežiūra

J. J. Plungė atvirauja, kad šiuos įvertinimus atneša ne kas kitas, bet nuoseklus darbas, o pasiruošimas prasideda toli gražu ne kelios dienos iki parodos, bet gerokai anksčiau. Anot jos, pradėti reikia dar tuomet, kai kalytė laukiasi, o pasiruošimui svarbiausia yra subalansuota augintinio mityba, lemianti 80 proc., ir kasdienė priežiūra, lemianti 20 proc. rezultato. Taip pat norimus rezultatus atneša ir disciplina bei nuosekli dresūra.

„Nors pasiruošimas, disciplina, priežiūra yra labai svarbu, bet pasirodymą lemia ir sėkmė. Važiuodamas į tokią parodą turi suprasti, kad veisimas ir parodos yra du skirtingi dalykai – paroda yra šou, kuriame gali pasisekti arba ne, bet tai nereiškia, kad tavo darbas yra blogas, o veisimas – sistemingas veisėjo darbas, siekiant išveisti patį geriausią veislės atstovą“, – pažymi profesionali veisėja.

Naudoja savo kurtą produkciją

Kadangi bene svarbiausias augintinio sveikatos ir gerovės pamatas yra mityba, J. J. Plungė daug dėmesio skiria jo kokybei ir funkcijoms.

„Pašarus pradėjome kurti atsižvelgiant į įvairias problemas, su kuriomis susiduria augintiniai, o ypatingai daug dėmesio skiriame baltakailių keturkojų priežiūrai. Visi mūsų produktai yra kuriami atsakingai ir testuojami mūsų veislyne, pašarus į viso pasaulio rinkas išleidžiame tik radę geriausias formules ir geriausius įmanomus rezultatus. Pasitikime savo produkcija, todėl augintiniams veislyne duodame tik „Nature‘s Protection Superior Care White Dogs“ pašarus – tai begrūdžiai pašarai su aukščiausios kokybės baltymų šaltiniais, tokiais kaip balta žuvis ar lašiša. Dėl subalansuoto amino rūgščių kiekio, šis pašaras kovoja su rudomis ašarų dėmėmis ir taip mums pavyksta kailiuką ringui išlaikyti tobulai baltą.

Ne mažiau svarbi ir kasdienė priežiūra, kuriai naudojame profesionalią „Tauro Pro Line“ kosmetiką – savo sudėtyje ji turi daugiau nei 97 proc. natūralių ingredientų, be to, nėra tokių agresyvių sudedamųjų dalių kaip silikonai, SLS ar parabenai“, – apie augintinių priežiūrą kalba J. J. Plungė ir pastebi, kad kosmetika turi duoti ilgalaikį rezultatą, t.y. ne maskuoti kailio problemas, bet skatinti sveiko kailio augimą ir palaikytų sveiką odą.

Parodoje buvo pristatytas ir dar vienas Lietuvą garsinantis palų, sauskelnių, higienos, aksesuarų ir žaislų augintiniams prekės ženklas „Misoko“. Jis pavadintas Garbanotojo bišono Tauro Misoko vardu, kuris yra du kartus pasaulio čempionas bei yra pelnęs per šešiasdešimt čempionų titulų todėl, kaip teigia KIKA įmonių grupės savininkė, visa produkcija spinduliuoja čempiono dvasią ir aukštą kokybę bei išsiskiria savo unikaliais dizainais, spalvomis.

Šiandien įmonių grupę „KIKA Group“ sudaro KIKA mažmeninės bei elektroninės prekybos tinklas Lietuvoje ir Estijoje, kuris turi daugiau nei 120 parduotuvių, taip pat viena moderniausių sausų pašarų gamyklų Šiaurės Europoje „Akvatera“, pasaulinio pripažinimo sulaukęs veislynas „Tauro Kennel“, gyvūnų SPA-kirpykla ir mokymų centras „Tauro Grooming Academy“ bei naujai atidarytas įmonės padalinys Jungtinėse Amerikos Valstijose. Šiuo metu „KIKA Group“ produkciją eksportuoja į daugiau nei 60 pasaulio šalių.