Baltijos šalyse lyderiauja Lietuva

Kaip pasakoja „Coral Travel“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Olga Belova, sėkmingą įmonės įėjimą į šių šalių rinką sudarė kompleksinė priemonių visuma. Pavyzdžiui, „Coral Travel“, kaip pagrindinį paslaugų pardavimo kanalą, naudoja kelionių agentūras, o tiesioginiai įmonės pardavimai sudaro tik nedidelę dalį. Todėl kelionių organizatorius deda ryškų akcentą į B2B santykių vystymą su Baltijos šalyse veikiančiomis kelionių agentūromis. Tokia bendradarbiavimo strategija, anot jos, turėjo svarbų vaidmenį kelionių organizatoriui per gana trumpą laiką rinkoje užimant stabilią poziciją.

„Po pirmųjų veiklos metų, vertinant mūsų prioritetinės krypties – Turkijos – atostogautųjų skaičių, Lietuvoje esame treti. Tuo tarpu Latvijoje ir Estijoje, kartu su kitu lyderiaujančiu kelionių organizatoriumi, dalijamės pirma vieta. Skaičiuojame, jog bendrai Baltijos šalyse per šį laikotarpį mūsų aptarnautų klientų skaičius perkopė 100-tą tūkstančių. Tad natūralu, jog viso tarptautinio „OTI Holding“ koncerno, kuriam priklausome, mastu patekome tarp sparčiausiai augusių rinkų, kartu su Vokietija ir Lenkija bendrai aptarnavę 1,3 mln. į Turkiją vykusių keleivių“, – rezultatais dalijasi O. Belova.

 Olga Belova

Atsigręžta į įmonės šaknis ir absoliučios kokybės kartelę

Pasakodama apie veiksnius, lėmusius sėkmingą įmonės startą, O. Belova išskiria orientavimąsi į ilgametę patirtį turinčio Turkijos kelionių organizatoriaus stiprybes išryškinančio ir maksimaliai kokybiško, Baltijos šalių keliautojui pritaikyto produkto kūrimą.

„Visų pirma, aiškiai išskyrėme savo prioritetą – Turkiją. Bene 60 proc. kelionių paketų iš visų kelionių organizatorių siūlomo asortimento Lietuvoje yra nuperkama būtent į šią šalį. Šiuo metu 10-tyje pasaulio rinkų veikianti mūsų kompanija yra įkurta ir užaugusi Turkijoje, tad šioje šalyje turi ne tik gilų įdirbį, bet ir milžinišką, daugiau nei 500 viešbučių tinklą.

Kitas labai svarbus aspektas, kad visos operacijos vykdomos tiesiogiai, išvengiant tarpininkų paslaugų. Todėl galime užtikrinti kokybę kiekviename paslaugos suteikimo žingsnyje ir išvengti tarpininkavimo mokesčių, kas turi teigiamą įtaką galutinei paslaugos paketo kainai“, – pranašumus vardija „Coral Travel“ atstovė, pabrėždama, jog kone didžiausią viešbučių pasiūlą ir itin platų kokybiškų paslaugų spektrą rinkoje turintis kelionių organizatorius atostogas gali pasiūlyti kiekvieno Turkiją pamilusio ar dar tik atrandančio Lietuvos gyventojo skoniui.

 Coral Travel

O. Belovos teigimu, nuo pat veiklos pradžios įmonė neturėjo ambicijos išvežti atostogų didžiausią kiekį poilsiautojų rinkoje. Priešingai, prioritetiniais veiklos kriterijais tapo absoliuti siūlomo produkto kokybė ir maksimalus jį pasirinkusių klientų pasitenkinimas.

„Suformavome kliento portretą ir tikslingai fokusavomės į jį. Pradėję veiklą regione, nekėlėme sau tikslo mušti išvežtų keliautojų rekordų ir siekti kiekybės. Tiek mūsų įmonės, tiek koncerno pamatinės vertybės yra suteikti kokybiškas paslaugas bei pagarbą klientui. Tad neleidžiame sau priimti kompromisų – tam, jog užtikrintume kokybę ir maksimalų komfortą, kai kurių idėjų ir planų netgi tenka atsisakyti. Mūsų veikla paremta tuo, jog suprastume keliautojų poreikius, išgirstume klientą ir nuolatos būtume jam pasiekiami. Manau, kad spartus augimas rinkoje parodė tokios strategijos prasmingumą“, – pasakoja rinkodaros vadovė.

Siekdami ištesėti keliautojams duotą kokybės pažadą ir išsiskirti iš kitų rinkos dalyvių, „Coral Travel“ pirmieji Baltijos rinkoje pristatė išskirtinį produktą – į premium klasės poilsį vertinančių atostogautojų segmentą orientuotą paslaugą. Turkijos kryptimi Baltijos šalių gyventojai skraidinami moderniais, itin komfortiškais „Turkish Airlines“ lėktuvais. Tad skrydį galima pasirinkti ne tik ekonomine, bet ir verslo klase, o maitinimas, platus multimedijos asortimentas bei didesnis nei įprastai bagažas (30 kg + 8 kg) jau yra įskaičiuoti į premium kelionės paketą“, – sako O. Belova.

Ateities planuose – išplėsta kelionių geografija ir dar laimingesni klientai

Vertindama jau įsibėgėjusį šiltąjį kelionių sezoną, O. Belova pastebi, kad „Coral Travel“ Lietuvoje jau įvykdė visų suplanuotų skrydžių tikslus, kuriuos buvo paskelbęs vasaros kelionių programos pradžioje. Pasak jos, mūsų šalies rinkoje dažnai nutinka taip, jog programos pradžioje kelionių operatoriai skelbia itin ambicingus kelionių skaičius, o sezono eigoje šiuos skrydžius pradeda atšaukinėti.

 Per metus aptarnauta 100 000 keleivių (Coral Travel nuotrauka)

„Ateidami į naują rinką, tikslus kėlėme su tam tikru rezervu, tad iki vasaros sezono pabaigos ketiname juos dar padvigubinti. Tuo tarpu žiūrint į tolesnę perspektyvą, esame numatę plėsti žiemos kelionių programą, įvedant naujas kryptis šalia jau tautiečių pamėgtų Egipto kurortų: Hurgados, Šarm aš Šeicho ir Marsa Alamos. Vasaros programa taip pat sulauks pokyčių – atsiras daugiau unikalių Turkijos kurortų, kurių lig šiol negalėjo pasiūlyti nė vienas kitas regione veikiantis kelionių operatorius. O nuo kitų metų viso Baltijos regiono mastu pradėsime organizuoti keliones ir į Graikiją.

Žvelgiant dar toliau, kelionių geografija turi itin daug potencialo – tarptautinis turizmo koncernas, kuriam mes ir priklausome, keliones vykdo 40-yje pasaulio šalių, siūlydamas poilsį 90-yje skirtingų regionų. Tad kur plėsimės toliau – padiktuos mūsų keliautojai ir pati rinka“, – ateities planais dalijasi O. Belova.

„Coral Travel“ priklauso įmonių grupei „OTI Holding“, kuri veiklą vykdo jau 30 metų ir jungia daugiau nei 7000 profesionalų visame pasaulyje. 28 mln. poilsiautojų naudojosi „Coral Travel“ paslaugomis. „OTI Holding“ organizuoja skrydžius visame pasaulyje į 90 krypčių, 40-yje šalių, valdo „OTIUM“ viešbučių tinklą Turkijoje, Egipte ir Tunise, 5-ių žvaigždučių viešbučius „Seven Seas Hotels“ bei aukšto aptarnavimo lygio 5-ių žvaigždučių viešbutį „Xanadu Resort Hotel“ Turkijoje ir Egipte.