Panevėžiečiams svarbu, kad sutartis būtų neterminuota

Panevėžietė Laura Kulbienė, dirbanti klientų aptarnavimo vadybininke „Perlas Plius“ aptarnavimo taške Panevėžyje, parduotuvėje „Maxima“ Klaipėdos gatvėje, teigia, kad žmonės labiausiai domisi, ar su tiekėju pasirašoma sutartis yra terminuota, kokie tiekėjo privalumai ir trūkumai.

„Kuo arčiau paskutinė pasirinkimo diena, tuo žmonės labiau domisi. O dabar liko vos mėnuo, tad sulaukiu tikrai daug klientų klausimų. Panevėžiečiai klausia, ar sutartis terminuota, kokie tiekėjo privalumai, kokie minusai, ar kaina fiksuota, ar kintanti. Dirbame sąžiningai ir skaidriai, todėl pateikiu visus duomenis, kad kiekvienas galėtų išsirinkti sau tinkamiausią variantą“, – apie savo darbą pasakoja Laura Kulbienė.

Pasak klientų aptarnavimo vadybininkės, žmonėms taip pat svarbu, kad pasirašyti sutartį ir apmokėti už elektrą būtų patogu: „Pas mus viskas labai patogu, visada galima ateiti į „Perlas“ terminalą, paklausti, išspręsti kylančias problemas, gauti informacijos ir lengvai apmokėti sąskaitas. Nelengva žmonėms išsirinkti, daug reklamų, visi siūlo savo paslaugas, bet daug kas renkasi būtent „Perlas Energija“, nes mūsų sutartis – neterminuota, jei kažkas nepatinka, gali nutraukti be problemų, nes mums svarbiausia, kad pirkėjams būtų patogu“.

Laura Kulbienė pasakoja, kad tiekėją pati pasirinko dar sausio mėnesį. Moteris pasirinkusi „Perlas Energija“ ir savo butui Panevėžyje, ir sodybai: „Aš džiaugiuosi ir nenorėčiau nieko keisti, nes „Perlas“ terminalai, kur galima apmokėti sąskaitas, yra visur, kiekvienam kaime, kiekviena močiutė nestresuodama gali tai padaryti“, – pasakoja moteris.

 Laura Kulbiene

Panevėžietė teigia, kad ji myli savo darbą, į jį važiuoja su meile, nes mėgsta bendrauti su žmonėmis, patarti, pasikonsultuoti, o klientai ja pasitiki, nes gauna reikalingos informacijos: „Žmonės patys pasirenka, gavę informacijos pasvarsto, pagalvoja, o aš džiaugiuosi, kai grįžta pasirašyti sutarties“.
Alytiškiams rūpi, ar galės ir toliau sąskaitas apmokėti ne tik internetu

Alytiškė Sigita Tamulynienė, dirbanti klientų aptarnavimo vadybininke „Perlas Plius“ aptarnavimo taške Alytuje, parduotuvėje „Centro“, sako, kad žmonės daugiausiai domisi, kaip vėliau galės apmokėti sąskaitas.

„Gyvas kontaktas žmonėms labai svarbu, todėl jie ateina pasikonsultuoti su manimi, gauti atsakymus, ir remiantis suteikta informacija priima sprendimą dėl tiekėjo pasirinkimo. Be to, visada žino, kad jei pasirašius sutartį kažkas bus neaišku, galės ateiti ir gyvai išsiaiškinti. Pasirinkus kitą tiekėją tektų kreiptis internetu ar bandyti skambinti, ne visiems tai patinka“, – pasakoja Sigita Tamulynienė.

S. Tamulynienė ir pati yra pasirinkusi būtent tiekėją „Perlas Energija“, o tai padarė atlikusi savo tiekėjų analizę: „Nepaisant to, kad dirbu „Perlas Plius“ klientų aptarnavimo vadybininke, vis tiek pasidariau savo analizę ir net dabar, kai pasirinkimą esu padariusi jau gana seniai, vis tiek pasižiūriu į kitų kainas ir matau, kad nieko pigiau negaučiau. Neseniai paveldėjome sodybą ir turėjome rinktis tiekėją – perrašėm į „Perlas Energija“, nes geresnių sąlygų niekur kitur negavom“, – teigia alytiškė.

 Sigita Tamulynienė

Sutartys – be jokių paslėptų žvaigždučių

„Perlas Energija“ vadovas Vilius Juraitis teigia suprantantis, kad pasirinkti elektros tiekėją yra nelengvas uždavinys daugeliui – juk niekada iki šiol to daryti neteko: „Būtent suprasdami, kad elektros tiekėjo pasirinkimas yra sudėtingas sprendimas daugeliui, mes siekiame būti paprastai suprantami, aiškūs ir nieko neslėpti nuo savo esamų ir būsimų klientų. Dėl to vieni iš nedaugelio rinkoje siūlome neterminuotas, fiksuotos kainos sutartis, kurias be jokių baudų nutraukti galima bet kuriuo metu; mūsų sutartys – trumpos ir aiškios, be jokių paslėptų mokesčių, o kainos – vienos geriausių rinkoje“.

V. Juraičio teigimu, „Perlas Energija“ visoje Lietuvoje turi per 2000 fizinių taškų, kuriuose galima sudaryti sutartis ir kas mėnesį mokėti elektros sąskaitas: „Suprantame, kad ne visi nori naudotis internetine savitarna ar mokėti internetu, todėl turime platų fizinių taškų tinklą, kur klientai gali ateiti, pasirašyti sutartį, sumokėti mokesčius jiems įprastu būdu ir gauti atsakymus į su elektros energija kylančius klausimus. Tokias galimybes siūlo tikrai ne visi tiekėjai, tad norintys ir toliau mokėti fiziniuose taškuose, turi pasidomėti, ar tiekėjas, kurį planuoja rinktis, tokią galimybę suteikia“.

Elektros energijos tiekėją visi, kurie per metus sunaudoja ne mažiau nei 1000 kWh elektros, turi pasirinkti iki birželio 18 d. To nepadariusiems, elektra nuo liepos 1 d. bus automatiškai pradedama tiekti garantinio tiekimo su 25 proc. antkainiu, taikomu elektros kainai elektros biržoje.