„Lietuvos įmonių reputacijos indeksas parodo, kokią įtaką įmonėms, įstaigoms ir institucijoms padarė per metus įvykę procesai. Džiugu, kad „Lidl“ prekybos tinklas Lietuvoje ir toliau išlieka vertinamas kaip turintis geriausią reputaciją šalyje. Tai reiškia, kad mūsų dedamos pastangos dėl mūsų pirkėjų, darbuotojų bei tvaresnės aplinkos kūrimo yra teisingos“, – pasakoja „Lidl Lietuva“ komunikacijos departamento vadovas Valdas Lopeta.

Verslo reputacijos indeksas rengiamas jau septintus metus. Kovo-gegužės mėnesiais tyrimo rengėjai tikslinių grupių teiravosi jų nuomonės apie didžiųjų Lietuvos privačių įmonių ir viešojo sektoriaus organizacijų patikimumą, reputaciją, skirtingų jos atributų svarbą.

Daugiau nei tūkstančio tyrimo respondentų – plačiosios visuomenės atstovų, nuomonės lyderių ir sprendimų priėmėjų – buvo prašoma įvertinti įmonių produktų ir paslaugų kokybę, verslo sėkmę ir etiką, vykdomą socialinę veiklą, sprendimų inovatyvumą, finansinę stiprybę, rūpestį darbuotojais, klientų poreikių užtikrinimą ir kt. Remiantis atributų vertinimais sudaromas įmonės reputacijos indeksas bei fiksuojami reputacijos pokyčiai per metus.

Metų pradžioje už išskirtinį dėmesį savo darbuotojams ir tobulinamą papildomų naudų sistemą „Lidl Lietuva“ buvo įvertinta ir prestižiniais „Top Employer 2022 Lietuva“ ir „Top Employer 2022 Europe“ sertifikatais. Įmonėms skiriamą apdovanojimą „Lidl Lietuva“ gavo jau ketvirtus metus iš eilės, o vasario mėnesį karjeros portalo „CVbankas.lt“ sudarytame patraukliausių šalies darbdavių reitinge „Lidl Lietuva“ triumfavo antrąkart iš eilės: bendrovei įteiktas pagrindinis apdovanojimas – „Metų darbdavio 2021“ titulas.

Be to, šiemet prestižinės prekių ženklų tvarumo analizės „Sustainable Brand Index™️“ Europoje rengėjai paskelbė, kad prekybos tinklą „Lidl“ Lietuvos gyventojai jau trečius metus iš eilės pripažino tvariausiu prekės ženklu šalyje.

Verslo reputacijos tyrimą atliko tyrimų bendrovė „Customer Centric Consultancy“ kartu su Investuotojų forumu, komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“ ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).