„Šį tyrimą rengėme norėdami suprasti, kuriems maisto prekių parduotuvių tinklams pirkėjai priskiria tam tikras pirkėjams artimas ir svarbias savybes, kaip pavyzdžiui tinkamas kainas arba didelį bei išskirtinį produktų asortimentą“, – teigia „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.

„Lidl“ – kitoks prekių pasirinkimas

Su „Lidl“ prekybos tinklu, tyrimo duomenimis, teiginį „šis maisto prekių parduotuvių tinklas turi kitokį prekių pasirinkimą“ sieja net 66 proc. apklaustųjų. Lyginant su kitais Lietuvoje veikiančiais maisto prekių parduotuvių tinklais, „Lidl“ šiuo klausimu artimiausius konkurentus lenkia kone trigubai.

„Siekdami pirkėjams pasiūlyti kuo platesnį ir sveikesnį maisto prekių asortimentą, savo parduotuvių lentynas nuolat papildome tvaresniais ir sertifikuotais gaminiais. Užsukę į artimiausią „Lidl“ parduotuvę pirkėjai visada gali įsigyti ir Lietuvoje užaugintų produktų – mėsos, pieno gaminių bei saldėsių“, – pasakoja K. Mažeikytė.

Čia tau ne LIDL kampanija

Du kartus per metus – prieš didžiąsias metų šventes – „Lidl“ asortimentą papildo gurmaniški „Deluxe“ prekės ženklo gaminiai, o kiekvieną savaitę pirkėjai gali įsigyti ir teminių skonio produktų, kuriuos įkvėpė užsienio šalių virtuvės. Net kelis kartus per savaitę „Lidl“ parduotuvėse atnaujinamas ir ne maisto prekių asortimentas: rūbai, avalynė, namų tekstilės gaminiai, sodo priežiūros, lauko prekės ir kt. Be viso to, skaičiuojama, kad kasmet „Lidl“ pirkėjams pasiūlo tarp 250-300 naujų maisto ir ne maisto prekių.

Čia tau ne LIDL kampanija

„Lidl“ – čia geriausios kainos

Kaip pažymi K. Mažeikytė, Lietuvos gyventojai „Lidl“ vardą sieja ne tik su kitokiu prekių pasirinkimu, bet ir geromis kainomis. Teiginius „čia randi geriausias kainas“ ir „čia randi pigiausias sau reikalingų prekių kainas“ prekybos tinklui „Lidl“ priskiria atitinkamai 56 proc. ir 53 proc. tyrime dalyvavusių gyventojų.

„Esame mažų kainų prekybos tinklas, todėl džiaugiamės matydami, kad pirkėjai tai pastebi ir vertina. Atsidėkodami už pasitikėjimą jiems siūlome geriausią kainos ir kokybės santykį bei įvairias nuolaidas. Praėjusių metų pabaigoje pristatėme ir „Lidl Plus“ lojalumo programėlę, su kuria apsipirkdami mūsų klientai gali sutaupyti dar daugiau“, – teigia „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė.

Čia tau ne LIDL kampanija

Tyrimą „Lidl“ užsakymu atliko tyrimų bendrovė „Kantar TNS“; tyrimas atliktas 2022 m. kovo mėn., apklausta 1001 respondentas Lietuvoje.