Balandžio pabaigoje pirmuosius klientus į „Vilnius Outlet“ pakvietusi naujoji „Sinsay“ parduotuvė įsikūrė dvigubai didesniame nei kada nors anksčiau – net 700 kv.m. – plote. Išanalizavę rinkos poreikį, kompanijos analitikai sukūrė naujo tipo parduotuvę su daug platesniu, didesnį klientų ratą apimančiu, madingu asortimentu, tačiau tokiomis pat patraukliomis ir prieinamomis, kaip ir iki šiol, kainomis.

Pirmoji „Sinsay“ Lietuvoje duris atvėrė prieš devynerius metus ir išsyk užkariavo puoštis mėgstančių paauglių bei jaunų panelių širdis. Joje buvo galima rasti madingiausias kryptis atitinkančias jaunimo drabužių ir aksesuarų linijas. „Sinsay“ išskirtinė ir tuo, jog itin greitai ir išmaniai reaguoja į mados pokyčius, kurie atsispindi ne tik pasaulinėje mados rinkoje, bet ir užkariauja socialines medijas.

Sinsay

Stebina ir itin įkandama šiuolaikiškų, karščiausias tendencijas atspindinčių, daiktų kaina. Būtent itin patrauklios kainos ir madingiausių tendencijų santykis tapo parduotuvės sėkmės paslaptimi.

Ši formulė išlieka ir stipriai praplėtus asortimentą bei atsisukus į šeimas bei namų interjeru besirūpinančius. Naujoje „Vilnius Outlet“ esančioje „Sinsay“ parduotuvėje galima rasti madingų ir pasaulyje populiarių drabužių, aksesuarų, batų moterims, vyrams ir vaikams, visą namams ir interjerui skirtą prekių liniją ir net makiažo bei odos priežiūros priemonių.

Sinsay

Naujas „Sinsay“ konceptas neatsitiktinai išbandytas didžiausiame išparduotuvių centre Šiaurės Europoje „Vilnius Outlet“. Aplink jį esančiuose rajonuose savo namus ir šeimą kuria daugybė jaunų žmonių, kurie nėra abejingi stiliui ir madai, tačiau nenusiteikę tam išleisti didelių pinigų. Būtent jų šiuolaikišką stiliaus poreikį ir protingas finansines galimybes atitinka nauja „Sinsay“ koncepcija.

Sinsay

Vien aplinkiniais rajonais nėra apsiribojama: prekybos centrą iš bet kurios sostinės vietos patogu pasiekti per Vilniaus vakarinį aplinkkelį. „Pats prekybos centras duris atvėrė lygiai prieš pusmetį. Taigi, įžengiame į prekybos erdvę, kuri jau turi savo lojalų klientą ir tradicijas. Tikime, kad puikiai įsiliesime į centro gyvenimą ir „Sinsay“ klientams pasiūlysime ne tik gausesnį asortimentą, patrauklias kainas, bet ir ilgalaikę draugystę“ – sako UAB „LPP Lithuania“, atstovaujančios ir „Sinsay“ prekės ženklą, reklamos vadybininkė Alma Vitkutė.

Sinsay

Prekybos centro „Vilnius Outlet“ nuomos direktorė Vida Minkštimienė įsitikinusi, kad pasaulyje gerai žinomų ir mylimų prekės ženklų pritraukimas didele dalimi lemia klientų palankumą ir susidomėjimą visu prekybos centru. „Sinsay“ jau turi daugiau nei 500 sėkmingų parduotuvių visame pasaulyje. Tai didelis ir stabilus žaidėjas, turintis išvystytą ir itin sėkmingą formatą, todėl jo atsiradimas stiprina „Vilnius Outlet“ populiarumo ir išskirtinumo pozicijas. „Šiandien tai vienintelė tokio formato ir dydžio parduotuvė Lietuvoje. Ji siūlo galimybę įsigyti ne tik drabužių ar avalynės, bet ir namų apyvokos prekių už prieinamą kainą. Mes esame multifunkcinis prekybos centras, mums labai svarbu atitikti pačius įvairiausius pirkėjų poreikius. Naujas „Sinsay“ konceptas yra būtent toks“, – teigia V. Minkštimienė.

„Naujos „Sinsay“ koncepcijos įgyvendinimas mūsų prekybos centre tuo pačiu didelis įvertinimas ir visam Lietuvos mažmeninės prekybos sektoriui, atversiantis dar didesnį užsienio prekių ženklų pasitikėjimą mūsų šalies rinka. Mes, „Vilnius Outlet“ valdytojai, siekiame sukurti pačią įvairiausią pasiūlą, todėl itin džiaugiamės, kad „Sinsay“ parduotuvė atveria naujas, išskirtines Lietuvoje, apsipirkimo patirtis būtent mūsų klientams“, – sako „Vilnius Outlet“ nuomos projektų vadovė Evelina Šriupšaitė.