Dar daugiau socialinių tinklų galimybių

Socialiniai tinklai yra puiki priemonė bendrauti su bičiuliais, sužinoti aktualiausias naujienas ar atrasti naujas prasmingas veiklas. Be to, jais aktyviai naudojasi ne tik skirtingų pomėgių ar amžiaus vartotojai, bet ir verslai. Jiems socialinės medijos yra greitas ir nesudėtingas būdas pasiekti dar platesnį potencialių klientų ratą. Gausybę pasiūlymų reklamuojančios įmonės gali nuolat stebėti žmonių reakcijas ir susidomėjimą. Todėl nieko nebestebina, kad šiose platformose sparčiai daugėja reklamų.

Ankstesnėse „Ateitis dabarčiai“ laidose žiūrovai galėjo susipažinti su socialinių tinklų „Facebook“, „Instagram“ ir „Youtube“ atveriamomis galimybėmis. O šį sekmadienį dėmesys bus skiriamas šiuose medijų kanaluose talpinamai reklamai. Ką galima laikyti reklama socialiniuose tinkluose ir kaip ją atpažinti?

„Delfi TV“ žiūrovų laukia naudingi patarimai, kaip išmokti kritiškai vertinti socialiniuose tinkluose pateikiamą informaciją ir pastebėti reklamos turinį išskiriančius ženklus. Taip pat laidoje bus pasakojama apie neatsiejama reklamos dalimi tapusių ir tūkstančius gerbėjų buriančių nuomonės formuotojų veiklą bei įtaką sekėjams.

Vertėtų nepamiršti, kad vartotojams reklama taip pat gali būti puikus būdas atrasti dar negirdėtus prekių ženklus arba pasinaudoti išskirtiniais akcijų pasiūlymais. Todėl susirinkusieji prie ekranų sužinos, kodėl reklama socialiniuose tinkluose gali būti naudinga ir verslams, ir internete naršantiems žmonėms.

Ar pasikliaujame reklamomis?

Pirmojoje laidos „Ateitis dabarčiai“ dalyje žiūrovų jau pamėgta, aktyvi socialinių tinklų naudotoja, senjorė Aldona Katilienė pasidalins savo patirtimi, ar atpažįsta kartais iš pirmo žvilgsnio sunkiai pastebimas reklamas. Pašnekovė atskleis, kokias reklamas dažniausiai mato ir ar susigundo įsigyti įmonių siūlomas prekes bei paslaugas.

Be to, tyrimų duomenys rodo, kad net 2/3 Lietuvos gyventojų internetines parduotuves renkasi pasikliaudami socialiniuose tinkluose randamomis rekomendacijomis. Todėl senjorė taip pat papasakos, ar seka socialinėse medijose populiarius nuomonės formuotojus ir žinomus žmones, bei išduos, ar pasitiki jų įžvalgomis.

O galbūt stebitės, kaip socialiniai tinklai nuspėja Jūsų pomėgius, mėgstamus patiekalus ar sporto komandas? Drauge su laidos vedėja, socialinių tinklų eksperte Julija Trumpickaite ponia Aldona aptars, kaip reklamos socialinėje erdvėje pasiekia vartotojus.

Mokytis svarbu nuolat

Tuo tarpu antrojoje laidos dalyje asociacijos „Langas į ateitį“ direktorė Rita Šukytė kalbės apie tai, kaip tobulinti skaitmeninius įgūdžius. Pasak jos, technologijos sparčiai keičiasi, todėl savo gebėjimus pravartu atnaujinti visiems, ne tik vyresnio amžiaus žmonėms.

Asociacija „Langas į ateitį“ taip pat motyvuoja senjorus nuolat semtis skaitmeninio raštingumo žinių. R. Šukytė išsamiai papasakos apie lankytojams skirtus užsiėmimus ir mokymus. Taip pat apžvelgs Lietuvos senjorų skaitmeninius įgūdžius ir atskleis, kokie klausimai, susiję su kompiuteriniu raštingumu, jiems dažniausiai kyla.

Socialiniai tinklai sukurti taip, jog leistų vartotojams jaustis saugiai. Tad pašnekovė aptars, kaip išsklaidyti abejones, kokia informacija socialinėje erdvėje galime pasikliauti. Žiūrovai taip pat sužinos, kur derėtų kreiptis pastebėjus nepažymėtą arba tikrovės neatitinkančią reklamą.

Laidą „Ateitis dabarčiai“ žiūrėkite sekmadienį 13.15 val. per „Delfi TV“. „Delfi TV“ – nemokamas televizijos kanalas, pasiekiamas visiems Lietuvos gyventojams. Nerandi? Kreipkis į savo televizijos tiekėją arba įjunk kanalų skenavimą savo televizoriuje.

Projektas dalinai finansuojamas Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondo.