Šia proga, įmonės vadovė, Asta Kančelskienė, prisimena kaip verslo pradžioje patiems teko įkūrinėti pirmąsias patalpas, kodėl jau du dešimtmečius nesikeičia salono vieta bei kaip vilna netikėtai atsidūrė jos gyvenime.

„Galima sakyti, kad viskas prasidėjo nuo šio salono. Tik jo plotas tuo metu siekė vos keliolika kvadratinių metrų. Administracijai patalpų neturėjome, tiesiog visi dirbome parduotuvėje. Sandėlio pradžioje taip pat nebuvo, prekes laikydavome nuosavame name. Turbūt, ne vieno verslo istorijos pradžia panaši. Ir sienas dažėme patys, ir baldus surinkinėjome, prie kiekvieno lopinėlio buvo prisiliesta”, – teigė įmonės vadovė Asta Kančelskienė.

Moteris pasakoja, kad verslas prasidėjo nuo graikiškų kilimų pardavimo. Nuo jų ir kilo įmonės pavadinimas. Vėliau pradėta prekiauti vilnone patalyne, šlepetėmis, kitais vilnos produktais.

„Viskas prasidėjo nuo ilgo vilnos plauko kilimų. Iš pradžių pardavinėjome tik kilimus, vėliau iš plonesnių kilimų siūdavome ir dekoratyvines pagalves. Pamatėme, kad didėjo susidomėjimas, kartu augo asortimentas. Už kelių metų išplėtėme parduotuvę”, – pasakojo įmonės vadovė.

Pirmieji Flokati Kauno salono žingsniai
Foto: Organizatorių nuotr.

Įmonės vadovė prisimena, kad verslo pradžioje, Mickevičiaus gatvėje, kurioje įsikūręs pirmasis salonas, anksčiau buvo susikūrusi tam tikra verslo bendruomenė, apėmusi skirtingas parduotuves. Kartu buvo vykdomos bendros akcijos, bendraujama, minimos šventės.

„Žymiosios Kauno spurginės turbūt neaplenksime, bet džiaugiamės, kad per tiek metų išlaikėme salono vietą. Matėme geriausius ir sunkiausius Laisvės alėjos laikus. Klientai labai vertina šį stabilumą, per šį laiką užsimezgė ne viena draugystė. Sulaukiame klientų su namuose keptais pyragais ar net mažomis dovanomis. Manau prie to prisideda ir nedidelė kolektyvo kaita. Kolegė Nomeda salone dirba jau šešioliktus metus, parduotuvės vedėja Jurgita – dešimtus”, – kalbėjo kaunietė.

Moteris pasakoja, kad nuo pat verslo pradžios norėjo įsikurti miesto centre – jautė, kad tai bus tinkama vieta vilnos gaminiams.

Kauno salono įrengimo darbai
Foto: Organizatorių nuotr.

„Natūralu, kad verslo pradžioje būna daugiau klausimų nei atsakymų. Nesinorėjo eiti į prekybos centrus, norėjosi mažesnio, bet jaukesnio salono, kuriame patys galėtume formuoti interjerą, kurti savo veidą, nepasimesti tarp skirtingų prekės ženklų. Per tiek metų „Flokati“ gaminių buvo galima rasti ne viename miesto centre, toks verslo modelis mums pasiteisina”, – pasakojo A. Kančelskienė pridurdama, kad „Flokati” salonai taip pat įsikūrę Vilniuje, Klaipėdoje ir Panevėžyje.

Įmonės vadovė kalbėjo, kad per dvidešimt metų Kauno salonas susidūrė su daug skirtingų iššūkių, bet bene sudėtingiausias – visą pasaulį sustabdžiusi pandemija.

Flokati Kauno salonas
Foto: Organizatorių nuotr.

„Per tiek metų buvo įvairių išmėginimų – senais laikais bandyta parduotuvę apiplėšti, kaimynai buvo užlieję, bet visa tai nublanksta prieš pandemiją. Pirmą kartą per dvidešimt metų salonas tokiam ilgam laikui užvėrė duris. Džiaugiamės, kad didelė dalis klientų persikėlė į internetą, norėjome, jog jie neatprastų nuo fizinių parduotuvių. Todėl kvietėme pirkėjus atsiimti internetu pirktas prekes būtent juose”, – užsiminė moteris.

Anot A. Kančelskienės, pirkėjų srautas po karantino palaipsniui sugrįžo į įprastas vėžes. Nors pastebima, kad vis daugiau pirkėjų derina apsipirkimą internetu ir apsilankymą salone.

Kauno salonas mini 20 metų sukaktį
Foto: Organizatorių nuotr.

„Natūralų audinį norisi liesti, pačiupinėti, įvertinto jo storį, švelnumą. Tad, nemažai pirkėjų užsuka į saloną apžiūrėti, pasikonsultuoti. Nepaisant to, kaip stipriai technologijos žengia į priekį, tiesioginis bendravimas išlieka itin svarbus. Didesnio gyvų konsultacijų poreikio sulaukiame iš naujų klientų”, – minėjo įmonės vadovė.

Dvidešimtojo Kauno salono gimtadienio proga „Flokati” kviečia kauniečius ir miesto svečius šią savaitę užsukti į saloną ir pasinaudoti specialiais šventės pasiūlymais.