Svarbiausios detalės problemų nekelia

Tadas pasakoja, kad jau pirmaisiais metais naujas mikroautobusas įveikia 300–400 tūkst. kilometrų, o įmonės parke – ne vienas daugiau kaip milijoną kilometrų nuvažiavęs modelis.

„Vieną „Sprinter“ naudojome 15 metų, jis buvo gerokai per milijoną kilometrų nuvažiavęs, pernai rudenį išleidome užtarnauto poilsio ir pakeitėme nauju. Mūsų parke yra daug 3–4 metų automobilių, kurių rida didesnė nei milijonas kilometrų – jų odometras persisuko ir vėl skaičiuoja nuo nulio. Kai kurias detales tenka pakeisti, tačiau pačios svarbiausios kaip variklis, pavarų dėžė, amortizatoriai ir kitos yra be galo patikimos“, – pasakoja Tadas.

Patikimumu garsėja ir naujosios specialistų neretai nemėgstamos ekologinės sistemos – EGR vožtuvas, kietųjų dalelių DPF filtras. Tačiau Tadas teigia, kad jos problemų nekėlė, greičiau priešingai – jų rekomenduoja turėti kuo daugiau.

„Niekada nekilo problemų dėl EGR vožtuvo ar DPF filtrų, visą laiką tik džiaugiamės, jog mūsų mikroautobusai yra ekologiškesni nei daugelio konkurentų“, – teigia „Similės“ transporto vadybininkas.
Kai kuriose Europos šalyse pagal ekologiją skiriasi kelių mokesčiai, todėl važiuoti nauju mikroautobusu neretai tampa pigiau nei kelerius metus naudotu. O ir degalų jie naudoja kaip lengvieji – iki galo pakrautas „Sprinter“ greitkelyje gali vartoti iki 10 litrų šimtui kilometrų, ne kiekvienas bent puse tiek pakrautas lengvasis asmeninis automobilis galėtų būti pagirtas už tokias sąnaudas.

Unikali garantija

„Mercedes-Benz“ suteikia išskirtinį patikimumo kreditą – mikroautobusams „Sprinter“ siūlo rinkoje unikalią 3 metų arba 450 tūkstančių kilometrų garantiją.

Mercedes-Benz

„Didelės įtakos prekės populiarumui turi garantinis periodas, tad mes vertiname išskirtinį gamintojo pasitikėjimą mikroautobusais – niekas kitas neteikia garantijos tokiai didelei ridai. Mes suprantame, jog komercinio automobilio koncepcija – kuo daugiau važiuoti ir uždirbti pinigų, o stovėdamas jis to nedaro. Todėl mūsų klientai, per metus įveikiantys bent 100 tūkstančių kilometrų, kitų variantų nesirenka“, – sako Narimantas Katarskis, UAB „Silberauto“ komercinių automobilių Lietuvoje pardavimo vadovas.

Mercedes-Benz

Techninis tokių mikroautobusų patikrinimas nėra dažnas – galiniais ratais varomam „Sprinter“ variklio alyva pirmą kartą turi būti pakeista šiam nuvažiavus apie 50 tūkst. km. Antrą kartą, nuvažiavus apie 100 tūkst., jau atliekama techninė apžiūra ir kartu keičiama alyva.

Mercedes-Benz

„Mūsų klientai, rinkdamiesi mikroautobusus, vertina ne tik pradinę kainą, bet ir visas eksploatacijos išlaidas. Ir šiuo požiūriu „Mercedes-Benz Sprinter“ yra pranašesni – dėl reto taisymo ir patikimumo jo vadinamasis total cost of ownership po 3 metų yra toks pat arba mažesnis nei daugelio konkurentų“, – pabrėžia N. Katarskis.

Užsakymo nr.: PT_81439165