Lietuvos pasienyje vėl išaugo ne tik krovininių, bet ir lengvųjų automobilių eilės. Tiek daug laukiančių lengvųjų transporto priemonių dar nematė net pasieniečiai. Negana to, tarp laukiančiųjų prasideda ir konfliktai, dėl kurių į pagalbą kviečiama net Lietuvos policija. Plačiau apie situaciją buvo p...
vilkikų vairuotojai
27 straipsnių
Iš į tėvynę grįžusių Lietuvoje vilkikų vairuotojais dirbusių ukrainiečių būtų galima suburti visą diviziją. Užimtumo tarnybos direktorė Inga Balnanosienė nurodo, kad iki karo Ukrainoje pradžios Lietuvoje vilkikų vairuotojais dirbo apie 13 tūkst. ukrainiečių, o šiuo metu apie 80 proc. (10,4 tūkst.) j...
Keleivių ar krovinių vežėjų vairuotojų amžiaus kartelė negali būti nuleista trejais metais, išskyrus atvejus, kai jie yra įgiję profesinę vairuotojo kvalifikaciją, teigia Susisiekimo ministerija.
Trūkstant profesionalių tolimųjų reisų vilkikų ir autobusų vairuotojų, transporto priemonėms stovint tuščioms, o įmonėms perskirstant krovinių srautus ir skaičiuojant nuostolius, vežėjai prašo susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio inicijuoti pakeitimus, kurie ankstintų vilkikų vairuotojų amžių iki 1...
Ministerija neleido įsivežti 15 tūkst. vilkikų vairuotojų: vežėjai skaičiuoja milijoninius nuostolius, kalba apie bankrotus (378)
Socialinės apsaugos ir darbo ministrei Monikai Navickienei nusprendus neskirti papildomų 15 tūkst. kvotų, kurios leistų paprasčiau įdarbinti vilkikų vairuotojais trečiųjų šalių piliečius, transporto įmonės tai vertina kaip sąmoningą vieno didžiausių verslo sektoriaus žlugdymą. Kritiškai trūkstant to...
Tolimųjų reisų vairuotojams siūlo neeilinę idėją: valdžia įžūliai nuskriaudė per koronaviruso krizę – vienykimės! (21)
Kaip gerai, kad Lietuvoje turime spaudos, žodžio, nuomonių laisvę. Savo mintis, įžvalgas, rūpesčius ir bėdas viešai gali reikšti ne tik politikai, profesionalūs žurnalistai, bet ir paprasti žmonės – taip pat ir tolimųjų reisų vairuotojai. Mačiau žiniasklaidoje sutrumpinimą – TRV, tai gal jį naudosiu...
Čilės vilkikų vairuotojai pradėjo streiką, protestuodami prieš patiriamą smurtą neramioje Araukanijos provincijoje ir lėtus Kongreso veiksmus patvirtinant keletą saugumo ir teisingumo įstatymų projektų. Anksti ryte daugybė vilkikų užtvėrė magistralę, vedančią iš šalies sostinės Santjago į uostamiest...
Vyriausybėje bus svarstoma dėl draudimo leisti įvažiuoti į šalį tarptautinius vežimus vykdantiems ekipažų ar įgulų nariams, kurie vyksta tranzitu per Lietuvą, bet jiems nustatyti COVID-19 ligos simptomai.
Yra toks paprastas, žmogiškas prašymas: „Apsaugok, Viešpatie, nuo karo, maro ir bado.“ Kiek nedaug prašo paprasti žmonės, bet kažkas aukščiau vis dažniau atiduoda žmonių likimą į jų pačių rankas.
Vieni Lietuvos vežėjai kol kas dar nejaučia koronaviruso pasekmių ir tikina dirbantys įprastu režimu. Kiti pastebi net iki 90 proc. kritusias pajamas. Skaičiuojama, kad Europoje važinėja apie 30 tūkst. Lietuvos vilkikų, kurių didžioji dalis yra tiesiogiai susieti su Šiaurės Italija – labiausiai koro...
Vis dažniau svaidomės įvairiais įžeidimais kitų šalių darbuotojų atžvilgiu. Nesvarbu, kokioje srityje jie dirba, visą savo nepasitenkinimą ir savo bėdas kabiname ant jų.
Norvegijoje veikianti „Vlantana Norge“, kuri siejama su Lietuvos transporto kompanija „Vlantana“, nuo kovo 1 d. nutraukia savo veiklą. Tai „Delfi“ patvirtino „Vlantana“ generalinis direktorius Tomas Stonys. Anot jo, priimti sprendimą privertė klientai, kurie po kilusio skandalo dėl darbuotojų išnaud...
Europos Sąjungos institucijos pirmadienio vakarą pradėjo svarbias derybas dėl griežtesnių taisyklių vilkikų vairuotojams, kurios, Lietuvos vežėjų teigimu, padėtų Vakarų europiečiams išstumti juos iš rinkos.
Vilkikų vairuotojo darbas tūkstančiams Lietuvos šeimų padeda ne tik egzistuoti, bet ir gyventi. Nors augantys vaikai be vieno iš tėvų – nemenkas iššūkis, namų ilgesį paprastai atperka kelių tūkstančių eurų atlygis mėnesio gale. Tiesa, kai kuriems vairuotojams pavyksta suderinti darbą, poilsį ir šeim...
Vyriausybei siekiant didinti komandiruojamų darbuotojų darbo užmokesčio koeficientą, Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ kreipėsi į Lietuvos bankų asociaciją (LBA) su prašymu užtikrinti sklandų lizinguojamo turto perkėlimą iš Lietuvos į kitas šalis.
Jei Seimas priims Vyriausybės siūlymą padidinti darbo užmokesčio ribą, nuo kurios priklauso darbuotojo gaunamų dienpinigių apmokestinimas, atlyginimai „į rankas“ komandiruojamiems darbuotojams vidutiniškai padidėtų 122 eurais, sako socialinės apsaugos ir darbo viceministrė Eglė Radišauskienė.
Lietuvos vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ pirmadienį kreipėsi į Seimo narius, prašydama prieš priimat sprendimus dėl vairuotojų atlyginimų koeficiento kompleksiškai įvertinti, kokį poveikį visai šalies ekonomikai ir krovininio kelių transporto sektoriui gali turėti toks valstybės sprendimas.
Siūlomi nauji mokesčiai neaplenkė ir šalies logistikos sektoriaus. Finansų ministerijos siūlymas šiuo metu galiojantį 1,3 koeficientą, taikomą transporto sektoriuje dirbančiųjų vairuotojų darbo užmokesčių ribos apskaičiavimui, didinti iki 1,5 koeficiento sukėlė nerimą ir Lietuvos nacionalinės vežėjų...
Gali būti, kad tolimųjų reisų vairuotojus įdarbinančioms įmonėms kitais metais reikės kelti atlyginimus, kitaip už dienpinigius teks sumokėti mokesčius. Seimo narys Tomas Tomilinas sako, kad valdantieji pasirengę dabar galiojantį 1,3 minimalios mėnesinės algos (MMA) koeficientą padidinti iki 1,8.
Už Lietuvai itin svarbaus sprendimo kyšo Europos galingųjų ausys: milijardus kainuosiantis įstatymas vėl pajudėjo (245)
Dar viena galimybė sustabdyti Lietuvos vežėjus ypač bauginantį ir šalies ekonomikai neabejotinai atsiliepsiantį Mobilumo paketą. Naujai išrinkto Europos Parlamento Transporto ir turizmo komitetas (TRAN) ketvirtadienį Strasbūre svarstys, ar grąžinti paketą Europos Komisijai. Vilties – nedaug, bet yra...