Lietuvos gyventojų požiūriu, „Telia“ išliko tvariausia telekomunikacijų rinkos bendrove šalyje, skelbia tvariausių Europos prekių ženklų tyrimą atliekančios „Sustainable Brand Index“ (SBI) kūrėjai. Nepaisant sumažėjusio visuomenės susidomėjimo tvarumo temomis, „Telia“ per metus pavyko dar labiau sus...
„Telia“
183 straipsnių
„Kibernetinis karas vyksta visą laiką ir jis tik intensyvėja – tai yra naujoji karo forma. Kas mane galbūt truputėlį neramina ir gąsdina, tai koks dar yra žemas Lietuvos verslų supratimo laipsnis apie tai, kokio masto tai yra rizika, kokios yra jos pasekmės, kokių daugiasluoksnių priemonių reikia, k...
Antidroninės sistemos, energetinis saugumas, kibernetinių atakų prevencija jau tampa kasdienybe verslui, prieš keletą metų galbūt net nesvarsčiusiam apie saugumo komponentės įtraukimą į savo kaštus. Tačiau per dvejus metus padėtis pasikeitė. „Delfi“ domisi, kas atlikta strateginių įmonių ir pramonės...
Galimi „Telia“ ryšio sutrikimai. Nors prisiskambinti daugeliui pavyksta, dalis klientų pastebi, kad sujungimas trunka ilgiau. Bendrovės atstovas paaiškino, kad, jei nepavyktų paskambinti, situaciją pataisyti galima pakoregavus nustatymus telefone.
Taikos nebus: viena kitai į atlapus kibusios „Bitė“ ir „Telia“ žarstosi skambiais pareiškimais ir džiaugiasi, kad šįkart kova – civilizuota (4)
Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ ir „Telia Lietuva“ susikibo kaltindamos viena kitą klaidinančia reklama. Šįkart viskas prasidėjo nuo to, kad „Bitė Lietuva“ reklamoje paskelbė siūlanti greičiausią 5G internetą Lietuvoje, tuo supykdydama „Telia Lietuva“, kuri reaguodama išleido tokį teiginį ...
Po praėjusią savaitę „Telia“ išsiųsto kreipimosi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl klaidinančios „Bitė Lietuva“ reklamos, veidrodiniu principu į tai sureagavo ir „Telia“ konkurentė „Bitė“. „Su „Bite“ kovosime iki galo ne dėl reklamos, o gindami vartotojus nuo manipuliacijų matavimai...
Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ institucijoms skundžia „Telia Lietuva“ reklamas. Ji teigia, kad „Telia“ reklamose be leidimo naudojami registruoti „Bitės“ prekės ženklai, taip pat paskleisti gerą bendrovės reputaciją menkinantys teiginiai. Dėl galimo grubaus Lietuvos žmonių klaidinimo „Bitė...
Mobiliojo ryšio operatoriui „Bitei“ skelbiantis 5G spartos nugalėtojais, „Telia“ kreipėsi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl klaidinančios ir neleidžiamos „Bitė Lietuva“ reklamos. Pastaroji pasiduoti neketina – tikina, kad jos teiginiai pagrįsti, todėl jų išsižadėti neketina.
KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto kasmet atliekamas kalėdinių reklamų tyrimas, pasitelkiant neurorinkodaros metodologiją, atskleidė praėjusių metų tendencijas – kurios reklamos buvo ryškiausios ir labiausiai emociškai įtraukė gyventojus. Remiantis gautais duomenimis, labiausiai žiūrov...
Žmonėms su negalia pritaikytos įvairios technologijos suteikia daugiau laisvės. Pritaikytos internetinės svetainės ir mobiliosios programėlės padeda išsikviesti pagalbą, pramogauti ar tiesiog įgyvendinti kasdienes užduotis. Tačiau ar to pakanka?
(Ne)matomi įrodys „Telia“ verslo pokyčių vadovės Eglės Jasiulionytės pavyzdžiu – turėti negalią visai nereiškia, kad negali vadovauti pusšimčio darbuotojų komandai. Ir kartais visai nebūtina apie turimą negalią kalbėti.
Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ pajamos 2023 metais augo 7,2 proc. – iki 476,6 mln. eurų.
Estijoje didėjantis pridėtinės vertės mokestis (PVM) šios šalies telekomunikacijų bendroves skatina didinti paslaugų įkainius. Tiesa, kai kurios įmonės teigia, kad tam yra ir daugiau priežasčių ir kainas didina labiau, nei auga PVM. Tuo metu tų pačių savininkų iš Švedijos valdomos bendrovės Lietuvoj...
Reklamos apimtys televizijoje nemažėjo, bet surinkti reitingus sekėsi sunkiau – žiūrovų dėmesį tenka dalintis vis daugiau žaidėjų (1)
Praėję 2023-ieji metai Lietuvos televizijų reklamos rinkoje ryškių pokyčių neatnešė. Jau įprasta, kad reklamos eteriui skirtas laikas – beveik visada 100 proc. užpildytas, o norintys į jį patekti turi tuo rūpintis kiek įmanoma iš anksto. Praėjusių metų reklamos užsakovų televizijoje lyderiai – preky...
Ar kada susimąstėte, kaip jūsų grojaraštyje atsirado būtent ta daina ar filmas? Nuo „Netflix“ iki „Spotify“ – turinį mums dažnai pametėja sumanios platformų „smegenys“, savo siūlymus grindžiančios ankstesniais mūsų pasirinkimais.
Telekomunikacijų bendrovė „Bitė“ nuo vasario 1 d. keičia kai kurių paslaugų ir planų įkainius, tokį peržiūrėjimą pagrįsdama investicijų į kokybės gerinimą poreikiu. Tuo metu „Telia“ ir „Tele2“ praneša, kad nors jaučia sudėtingesnių ekonominių sąlygų spaudimą, kainų kelti nesiruošia.
Telekomunikacijų bendrovės „Bitė“ klientai pastarosiomis dienomis sulaukė įmonės laiškų apie nuo kitų metų vasario didėsiančias paslaugų kainas. Bendrovė komentuoja, kad pokyčiai reikalingi norint išlaikyti paslaugų kokybę ir investicijų tempą. Tiesa, vartotojai turėtų žinoti, kad ryšio tiekėjui pak...
Įprastose modelių agentūrose jau ilgą laiką galioja griežti išvaizdos standartai, kurie dažnai būna nerealistiški. Tačiau panašu, kad vis daugiau žmonių visame pasaulyje nuo to pavargsta ir pasiilgsta įvairovės, tikrumo – tokias tendencijas atspindi didieji prekių ženklai, serialai. Kad žmonės yra į...
Praėjo dar vieni 12 mėnesių, per kuriuos Lietuvos klientai ir agentūros įgyvendino begalę komunikacijos sprendimų, kampanijų ir kampanijėlių. Apie daugelį jų negirdėjo net kolegos, bet keletui pavyko labiau atkreipti dėmesį. Naujų metų proga subjektyviai apžvelgiu, kas geria pergalės šampaną, sprend...
Telekomunikacijų kompanija „Telia“ šių metų kalėdiniu laikotarpiu ne vieną sugraudino reklama, kurioje pasakoja, kaip šventes sutinka žmonės, turintys regėjimo negalią. Kiek anksčiau buvo paleistos reklamos, kuriose atkreipiamas dėmesys į disleksijos problemą. Tačiau bendrovės atstovės, rinkodaros i...