„Telia“

183 straipsnių

Lietuvos gyventojų požiūriu, „Telia“ išliko tvariausia telekomunikacijų rinkos bendrove šalyje, skelbia tvariausių Europos prekių ženklų tyrimą atliekančios „Sustainable Brand Index“ (SBI) kūrėjai. Nepaisant sumažėjusio visuomenės susidomėjimo tvarumo temomis, „Telia“ per metus pavyko dar labiau sus...

Jūratė Žuolytė, Arūnas Milašius

„Kibernetinis karas vyksta visą laiką ir jis tik intensyvėja – tai yra naujoji karo forma. Kas mane galbūt truputėlį neramina ir gąsdina, tai koks dar yra žemas Lietuvos verslų supratimo laipsnis apie tai, kokio masto tai yra rizika, kokios yra jos pasekmės, kokių daugiasluoksnių priemonių reikia, k...

Vytautas Budzinauskas

Antidroninės sistemos, energetinis saugumas, kibernetinių atakų prevencija jau tampa kasdienybe verslui, prieš keletą metų galbūt net nesvarsčiusiam apie saugumo komponentės įtraukimą į savo kaštus. Tačiau per dvejus metus padėtis pasikeitė. „Delfi“ domisi, kas atlikta strateginių įmonių ir pramonės...

Dalia Plikūnė

Galimi „Telia“ ryšio sutrikimai. Nors prisiskambinti daugeliui pavyksta, dalis klientų pastebi, kad sujungimas trunka ilgiau. Bendrovės atstovas paaiškino, kad, jei nepavyktų paskambinti, situaciją pataisyti galima pakoregavus nustatymus telefone.

Jūratė Žuolytė

Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ ir „Telia Lietuva“ susikibo kaltindamos viena kitą klaidinančia reklama. Šįkart viskas prasidėjo nuo to, kad „Bitė Lietuva“ reklamoje paskelbė siūlanti greičiausią 5G internetą Lietuvoje, tuo supykdydama „Telia Lietuva“, kuri reaguodama išleido tokį teiginį ...

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ institucijoms skundžia „Telia Lietuva“ reklamas. Ji teigia, kad „Telia“ reklamose be leidimo naudojami registruoti „Bitės“ prekės ženklai, taip pat paskleisti gerą bendrovės reputaciją menkinantys teiginiai. Dėl galimo grubaus Lietuvos žmonių klaidinimo „Bitė...

(Ne)matomi įrodys „Telia“ verslo pokyčių vadovės Eglės Jasiulionytės pavyzdžiu – turėti negalią visai nereiškia, kad negali vadovauti pusšimčio darbuotojų komandai. Ir kartais visai nebūtina apie turimą negalią kalbėti.

Jūratė Žuolytė

Praėję 2023-ieji metai Lietuvos televizijų reklamos rinkoje ryškių pokyčių neatnešė. Jau įprasta, kad reklamos eteriui skirtas laikas – beveik visada 100 proc. užpildytas, o norintys į jį patekti turi tuo rūpintis kiek įmanoma iš anksto. Praėjusių metų reklamos užsakovų televizijoje lyderiai – preky...

Dalius Drevinskas, komunikacijos agentūros „Adverum“ vyr. konsultantas

Praėjo dar vieni 12 mėnesių, per kuriuos Lietuvos klientai ir agentūros įgyvendino begalę komunikacijos sprendimų, kampanijų ir kampanijėlių. Apie daugelį jų negirdėjo net kolegos, bet keletui pavyko labiau atkreipti dėmesį. Naujų metų proga subjektyviai apžvelgiu, kas geria pergalės šampaną, sprend...

Kalbino Giedrius Juozapavičius, parengė Jūratė Žuolytė

Telekomunikacijų kompanija „Telia“ šių metų kalėdiniu laikotarpiu ne vieną sugraudino reklama, kurioje pasakoja, kaip šventes sutinka žmonės, turintys regėjimo negalią. Kiek anksčiau buvo paleistos reklamos, kuriose atkreipiamas dėmesys į disleksijos problemą. Tačiau bendrovės atstovės, rinkodaros i...