Šarūnas Mikelevičius

„Havas“ tyrimas: gyventojų nerimas dėl finansinės padėties mažėja

„ Havas Group“ ir „ Norstat LT“ atliktas gyventojų elgsenos tyrimas atskleidė, kad lietuvių nerimas dėl finansinės padėties mažėja....

Reklamos ekspertai apie ateinančius metus: prireiks lankstumo

Lietuvoje reklamai išleidžiama kur kas mažiau nei kitose Europos šalyse. Tuo metu ekspertai kaip vieną didžiausių reklamos užsakovų ydų įvardija...

Tyrimas: abejingumas prekių ženklams mažėja, bet vartotojų lūkesčiai jiems auga

Tarptautinio komunikacijos tinklo „Havas“ atliktas tyrimas atskleidė pasaulinės pandemijos įtaką prekių ženklų prasmingumui. Nors situacija...

Nepelnytai nuvertinta profesija šiandien – viena patraukliausių: kiek įmonėse svarbūs pardavėjai ir kaip pasikeitė jų darbas (2)

Pardavėjo profesija – viena paklausiausių rinkoje, tačiau kartu ir viena tų, labiausiai apipintų stereotipais. Pripažinkite, žodis „ pardavėjas...

Kitokio vartojimo tendencijos po pandemijos: kaip prekės ženklui išlikti reikalingam?

„Nemėgstu prognozuoti, bet šiandien to reikia, nes vien tik reaguoti mes negalime – reikia galvoti, ką ir kaip turėsime daryti netolimoje...