Millward Brown

Markas Chabenskis. Ką apie reklamos kine tikrąją vertę rodo tyrimai

Kinas – vis dažniau pasirenkama žmonių laisvalaikio praleidimo forma. Šiais metais populiariausiame kino centre Vilniuje „Akropolio“ „ Forum...

Kilus visuomenės pasipiktinimui Lenkijos ministrai atsisakys premijų

Lenkijos dešiniojo sparno vyriausybės ministrai nemažas savo premijas paaukos labdarai, o parlamentarų laukia algų mažinimas, ketvirtadienį paskelbė...

Vertingiausių automobilių prekių ženklų sąraše tebepirmauja „Toyota“ (1)

„ Toyota “ ir vėl pripažintas vertingiausiu automobilių prekės ženklu. Šis faktas paaiškėjo, kai buvo sudarytas naujas rinkos tyrimų įmonės...

Viskas apie sultis: kodėl taip ilgai galioja ir ar sveikos tik šviežios (1)

92 proc. lietuvių įsitikinę, kad natūralios sultys – tik šviežiai spaustos. Tą rodo „ Millward Brown “ instituto atlikta šalies gyventojų...

Vertingiausių automobilių prekių ženklų sąrašo lyderė nepajudinama

„ Toyota “ ir naujajame reitinge išlaikė vertingiausio automobilių prekės ženklo poziciją, už savęs palikusi BMW ir „Mercedes-Benz“, praneša...