Lietuvos jūrų laivininkystė

71 straipsnių

Žilvinas Šilėnas, Lietuvos laisvosios rinkos instituto prezidentas

Jei į Lietuvos ekonominį gyvenimą per pastaruosius dešimt metų pažvelgtume iš paukščio skrydžio, į akis kristų vienas ryškus pokytis. Ne, tai ne ekonominės gerovės augimas (nors jis yra neginčijamas) ir net ne emigracija (nors jos mastai irgi neginčijami). Per pastaruosius dešimt metų valdžia pradėj...

„Lietuvos energija“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius dr. Dalius Misiūnas

Naujausioje Valdymo koordinavimo centro (VKC) valstybės valdomų įmonių (VVĮ) ataskaitoje į akis krenta tai, kad didžioji dalis VVĮ vis dar dirba neefektyviai, o jų bendra nuosavybės grąžą tesiekia 4,4 proc.

Stasys Zelenekas, advokatų kontoros Sorainen teisininkas

Valstybės politika valstybės valdomų įmonių (VVĮ) atžvilgiu keičiasi vos tik susiformavus naujai politinei daugumai, tačiau kiekvieną kartą išlieka reikalavimas taikyti efektyvaus ir racionalaus turto valdymo standartus. Viena iš priemonių užtikrinti šį reikalavimą – valstybės investicijos į VVĮ. Pa...

„Swedbank“ finansų makleris Martynas Freitakas

Prieš paskutinę šių metų prekybos dieną didieji Europos indeksai krito. Vokietijos biržos indekso DAX vertė susitraukė 1,08 proc., o likvidžiausių regiono bendrovių indeksas Stoxx Europe 600 dieną baigė su -0,54 proc. pokyčiu.

Virginija Spurytė

17 Lietuvos jūrininkų, laivu „Voruta“, kuris priklauso valstybės įmonei „Lietuvos jūrų laivininkystė“ (LJL), atplaukę į Pusiaujo Gvinėjos Batos uostą, tapo įkaitais. Laivas sulaikytas, iš jūrininkų atimti pasai, todėl jie net negali išlipti ant kranto, vyrai jau renka lietaus vandenį ir skaičiuoja p...

Edgaras Savickas

Susisiekimo sektoriaus įmonėms valdyti skirtą bendrovę steigianti Susisiekimo ministerija teigia, kad taip bus sumažintos jų priežiūros išlaidos ir skatinamas visos Lietuvos ekonomikos augimas. Tačiau specialistai šią idėja vertina kur kas kritiškiau ir įspėja apie galimus neskaidrius ketinimus.