Google Analytics

Tomas Morkūnas. Ar visos reklamos paskyros tikrai priklauso jums?

Kuo daugiau skaitmeninės rinkodaros priemonių naudojate, tuo daugiau įvairių įrankių ir paskyrų Jums sukuriama. Ar žinote apie visas Jums...

Drąsus lietuvių sukurtos DI paieškos sistemos pažadas verslui: arba užtikriname sutartus rezultatus, arba sumokame jums

„Esame įsitikinę, kad ateities elektroninės prekybos verslas nebus įsivaizduojamas be tokio sprendimo, kurį siūlo „ LupaSearch “, – tvirtina...

Jei per „Juodąjį penktadienį“ norite ne pirkti, o parduoti, pasitikrinkite, ar tinkamai padarėte namų darbus

Dauguma prekybininkų žino, kad informacijos, susijusios su „Juoduoju penktadieniu“, vartotojai pradeda ieškoti vis anksčiau ir anksčiau. Jeigu 2018...

Mokamos reklamos klaidos: kainuoja daug, bet nesunku išvengti

Mokamos reklamos kanalas verslui gali atnešti išskirtinės vertės, tačiau ją pasiekia toli gražu ne visi. Kelyje į efektyvią reklamą neretai pakiša...

10 ryškiausių gairių, kurių laikantis 2023-ieji skaitmeninio marketingo specialistams bus ne iššūkių, o pergalių metai

Kaip keisis skaitmeninio marketingo tendencijos? Apie ką turėtų pradėti galvoti prekių ženklai, siekiantys efektyvumo skaitmeninėje rinkodaroje? Kas...