„Google“

210 straipsnių

Vytautas Budzinauskas

Vienas ryškiausių JAV akcijų biržos rodiklių, S&P 500 indeksas, pirmą kartą istorijoje viršijo 5000 punktų slenkstį. „Delfi“ kalbinti analitikai sako, kad viena vertus, tai tėra simbolinis, psichologinės ribos peržengimas, tačiau iš kitos pusės – investuotojų optimizmą rodantis Amerikos bendrovių pa...

Jurgita Juškienė, „Emplonet“ darbdavio identiteto ir įvaizdžio strategė

Ak, darbdavio prekės ženklas. Kaip ir bet kurioje populiarioje temoje – išdrįskime pavadinti ją madinga? – diskusijos apie darbdavio identiteto ir įvaizdžio formavimą dažnai kupinos klaidingų nuomonių. Kai kurie yra sumišę dėl to, kas tai yra, kai kurie – dėl to, kaip tai veikia, o kiti – dėl to, ka...

„Alphabet Inc.“, kuriai priklauso „Google“, paskelbė apie rekordines pajamas iš reklamos – 65,52 mlrd. USD, tai yra net 11 proc. didesnės 2023 metų, paskutinio ketvirčio pajamos iš reklamos (nei 2022 metų paskutinį ketvirtį). Tai ne pirmas augimas pastaruoju metu, tačiau šis ženklus augimas dar labi...

Planuojant marketingo veiksmus, konkurentai užima ypač garbingą vietą. Visgi panašu, kad per retai užduodame kertinį klausimą: ar tikrai žinome, kas yra mūsų SEO konkurentai? Jei neturime aiškaus atsakymo, dalį marketingo biudžeto gerokai prasmingiau tiesiog paaukoti: tai bent jau atneštų realios na...

Martynas Rusteika, komunikacijos ekspertas, komunikacijos agentūra „Brainhack“

Video turinys socialiniuose tinkluose bendrinamas 2 kartus dažniau nei įprasti įrašai. Dažniausiai tie video būna spontaniška vartotojų kurta medžiaga. Matydamas šią tendenciją, verslo pasaulis išgyvena metamorfozę: nulaižytus reklaminius klipus keičia žemiškesnio stiliaus video turiniu. Kaip viešųj...

Vytautas Karoblis, skaitmeninės komunikacijos agentūros „Relevant“ vadovas

Turbūt nenustebinsiu sakydamas, kad žmonėms kitų nuomonė itin svarbi. Tai patiria kiekvienas, tą patvirtina daugybė tyrimų ir matome to apraiškas kasdienybėje. Kalbant skaičiais, 2021 m. JAV rinkodaros įmonės „RRD“ atliktas tyrimas parodė, kad 55 proc. žmonių sužino apie produktus iš kitų, 40 proc. ...

Kaip atskirti vieną akciją nuo kitos ir kurią iš jų vis dėlto pasirinkti – daugelio naujų investuotojų klausimas. Nors nėra jokių oficialių taisyklių ar klasifikacijų, tačiau akcijos pagal įvairias jų savybes neretai yra skirstomos į tam tikras grupes. Kokios jos yra, pasakoja „Luminor“ banko vyresn...

Stasys Drazdauskas, teisės firmos „Sorainen“ ekspertas, advokatas

Lietuvoje su internetu esame neblogai pažįstami jau daugiau nei 20 metų. Ir kuo toliau, tuo labiau ši draugystė stiprėja. Praėjusiais metais Lietuvoje internetu naudojosi 88 proc. 16-74 metų amžiaus gyventojų. Suprasti šią statistiką galima paprastai – tai ir jūsų tėvai, seneliai, vaikai, tetos, dėd...