biuras

263 straipsnių

Biuras (pranc. bureau) – patalpa, skirta administracinei, profesinei veiklai. Joje gali dirbti vienas arba keli asmenys. Patalpoje esantys baldai – rašomasis stalas, kėdė (paprastai – biuro kėdė), spinta, lentynos, komunikacijos prietaisai, įranga (telefonas, faksas), kompiuteris. Biure atliekami veiksmai – rašymas, skaitymas, skaičiavimas, aptarimai ir pasitarimai, taip pat susitikimai, derybos.

Adelė Meškinytė, „Emplonet“ komunikacijos projektų vadovė

Neseniai Z karta dar juokais vadinta „TikTok‘o“ šokių karta, tačiau iš socialinių tinklų ji sparčiai žengia į darbo rinką ir iki 2025-ųjų turėtų sudaryti daugiau nei ketvirtadalį darbo jėgos Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) šalyse (Pasaulio ekonomikos forumas). Tad susipaž...

Darbe praleidžiame bene didžiausią ir produktyviausią dienos dalį, tad čia norisi ne tik patogios, bet ir įkvepiančios aplinkos. Naujausios biurų interjero tendencijos rodo – vis labiau siekiama, kad darbo aplinka jaukumu primintų namus. Interjero dizainerė atnaujino patalpas, kurios nė iš tolo to n...