Trenerė sako, kad turėtume pasimokyti iš gyvūnų: pastebėkite katę ar šunį. Kai jo ilgo miego jie pabunda, prieš aktyvią veiklą (išėjimą į lauką ar prieš žaidimą su šeimininku) jie pasirąžo. Pasak trenerės, tą patį turėtume daryti ir mes. „O mes kartais, net ir norėdami, to nepadarome“, – sako V. Griniūtė-Žuromskienė.

Kad į darbą eitumėte energingesni ir žvalesni, o visą dieną neimtų miegas, trenerė pataria kiekvieną rytą pasimankštinti. Vieną iš mankštos variantų ji pateikia.

„Bent keletą minučių paaukokite pasitempimui, pasirąžymui, pasisukimui į šonus, išsijudinimui savo kūno, – pataria trenerė. – Tai suaktyvins visą medžiagų apykaitą, prikels žarnyną ir taip organizmas gali pradėti savo veiklą daug lengviau.“

Pasak trenerės, kai rytinė mankšta suaktyvins medžiagų apykaitą, savaime pagerės kraujotaka, o taip pat ir bendra savijauta bei sveikata.

„Kiekvienas turite atrasti savo ryto ritualus ir juos pritaikyti. Be abejo, geriausia tą ritualą taikyti kiekvieną rytą. Pavyzdžiui, labai puikus būdas – pasivaikščioti su šuniu, – pasakojo „ENSO studijos“ trenerė.

– Jei kartais pramiegojote, staiga atsikėlėte ir supratote, kad reikia skubėti, tai pramigimą priimkite kaip faktą, kad taip turėjo nutikti ir nekelkite sau papildomo streso. Be abejo, tuomet jau nebepadarysite mankštos, neatliksite rytinio ritualo, bet ramiai apsirenkite, su ta ramybe išeikite į lauką, pakelkite akis, pasižiūrėkite į dangų, įkvėpkite. Ta erdvė nuramins, suteiks energijos ir jėgų, su ta vidine ramybe nuvažiuosite į darbą.“