Atsižvelgdami į tai, gydytojams skirtos programinės įrangos kūrėjai siūlo patogų būdą gydytojams bendrauti su pacientu nuotoliniu būdu, rašoma pranešime spaudai.

Šiandien pacientai į polikliniką gali atvykti tik su specialiu gydymo įstaigos leidimu ir konkrečiu laiku. O dauguma ilgai lauktų specialistų konsultacijų yra perkeltos neribotam laikui. Tačiau pacientų poreikis konsultuotis dėl sveikatos su gydytoju neišnyko. Pacientai, ypač turintys sudėtingų sveikatos problemų, konsultacijos laukti negali, tad ieškoma būdų kaip susisiekti ir pakonsultuoti pacientą. Dažnu atveju yra pasitelkiamas telefonas, tačiau toks bendravimas kelia daug iššūkių.

„Pandemijos metu dauguma konsultacijų su pacientu vykdomos telefonu, nes kitais būdas darosi sudėtinga dėl rizikos užsikrėsti ir galimo viruso perdavimo. Tačiau gydytojui yra drąsiau, kai gali pacientą pamatyti ir įvertinti nusiskundimus, kurių neįmanoma įvertinti žodinio pokalbio metu: bėrimai, pūlinukai, žaizdos ar panašūs nusiskundimai,“- situaciją komentuoja „Sveikatos ratas“ gydytojas Mindaugas Dudonis.

Gydytojas priduria, kad dažnai apie paciento ligą padeda spręsti jo nuotaika, galimybė matyti patį asmenį, įvertinti simptomus, todėl yra būtina alternatyva telefoninėms konsultacijoms.

Šios sistemos pagalba pacientas gali užsiregistruoti telekonsultacijai gydymo įstaigoje. Atėjus paskirtam laikui gydytojas vieno mygtuko paspaudimu atveria vaizdo konsultacijos langą.

Pacientas prieš pat telekonsultaciją gauną aktyvią nuorodą į el. paštą ir SMS žinute. Todėl pacientui nebūtina turėti video kameros ir mikrofono kompiuteryje, yra galimybė naudotis išmaniuoju telefonu.

Pandemijos metu, kai pasikeitė gydytojų darbo organizavimas ir fizinių konsultacijų sumažėjo, video konsultacijas jau gali išbandyti 300 gydymo įstaigų pacientai visoje Lietuvoje.