Atstovas sakė, kad problema sprendžiama. „Tam tikros užklausos gali būti atmetamas, įvykdymas gali šiek tiek ilgiau užtrukti. Ji veikia, tiesiog sulėtėjęs darbas“, – sakė Registrų centro atstovas.

Kai kurių gydymo įstaigų darbuotojai patvirtino, kad sistema veikia lėtai. Vaistininkai taip pat kalba, kad, nors vaistų receptai ir atsidaro, procesas vyksta labai lėtai.

DELFI skaitytojai pasakojo, kad ir praeitą savaitę teko susidurti su e. sveikatos trikdžiais. Pavyzdžiui, viena skaitytoja pasakojo, kad dėl šios priežasties vizitas pas šeimos gydytoją užtruko kone dvi valandas.

Registrų centro atstovas nepatvirtino, kad trikdžiai buvo fiksuojami praėjusią savaitę. „Tam tikrų pavienių problemų turbūt natūralu, kad pasitaiko. Prašome specialistų susisiekti su mūsų specialistais ir ieškoti problemų“, – komentavo M. Samkus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)