Cukruje yra tuščių kalorijų ir vartojant jo per daug ne tik genda dantys, bet ir gresia nutukimas.

Saldinti kavą dirbtiniais saldikliais nėra išeitis, nes jie pagaminti iš cheminių medžiagų, kurie taip pat neturi jokių maistinių privalumų. Labai daug tyrimų dirbtinius saldiklius sieja su įvairiausiais sveikatos sutrikimais. Vietoj jų rekomenduojama vartoti natūralius saldiklius, tokius kaip medus arba klevų sirupas, kurie ne tik suteiks mėgstamam gėrimui saldų skonį, bet ir duos naudos sveikatai.

Medus rečiau sukelia staigius cukraus kiekio kraujyje svyravimus, nuo kurių stiprėja alkio jausmas.

Meduje yra vitaminų ir mineralų, įskaitant magnį, kalį, kalcį, geležį, sierą, varį, jodą, cinką, fosforą, vitaminą A, vitaminą C ir įvairius B grupės vitaminus. Medus yra antioksidantas ir pasižymi priešgrybelinėmis bei antibakterinėmis savybėmis. Jis gali sureguliuoti tokius virškinimo sistemos sutrikimus, kaip viduriavimas, nevirškinimas ir skrandžio opos.

Vienas naujas tyrimas parodė, kad kava su medumi veiksmingiau gydo kosulį nei dažniausiai išrašomi vaistai nuo kosulio.

Tyrimo metu daugiausiai nagrinėtas medaus poveikis poinfekciniam kosuliui (angl. post-infectious cough, arba PPC). Poinfekcinis kosulys gali kankinti kelias savaites po viršutinių kvėpavimo takų infekcijos arba peršalimo.

Jei jums rūpi jūsų sveikata, saldinkite kavą medumi. Saldumą medui suteikia gliukozė ir fruktozė, kurių santykis šiame produkte yra 50/50. Abi šios medžiagos yra monosacharidai, organizmas jas lengviau įsisavina. Medus aprūpina organizmą ir kitomis svarbiomis maistinėmis medžiagomis.
O štai cukranendrių cukrus yra cukrozė – disacharidas.

Medaus būna įvairiausių rūšių. Išbandykite skirtingas rūšis, kol atrasite tokį medų, kurio skonis jums labiausiai patiks kavoje – pabrėš jos skonį ir aromatą.