Kaip DELFI pasakojo mama, ji susidūrė su labai nemaloniu, neatsakingu ir grubiu 3 metų dukrelės gydytojos elgesiu.

„Praėjusį antradienį dukrai prasidėjo stiprūs pilvo skausmai, tad nuvežėme į Vilniaus universiteto Vaikų ligoninės priėmimą Santariškėse. Gydytojai nieko blogo neįtarė, suleido jai vaistų ir išleido namo. Sveikata tarsi pagerėjo. Kitą dieną, dėl kitos problemos dukrą nuvedžiau pas šeimos gydytoją „Medicinos paslaugų centre“, prie kurio esame prisirašę“, – pasakojo mama.

Moteris daktarei užsiminė, kad teko lankytis priėmime, tačiau sulaukė atsakymo: „Atėjus su papildomu talonu, atsakysiu tik į vieną klausimą“.

Tą pačią dieną trimetei vėl pablogėjo, prasidėjo pilvo skausmai, pakilo temperatūra. Vėl teko važiuoti į ligoninės priėmimą. Kaip ir pirmąjį kartą, specialistai mergaitę apžiūrėjo, o dėl išsamesnių tyrimų ir vaistų rekomendavo kreiptis į šeimos gydytoją.

Buvo šokiruota

„Ketvirtadieni nuvykau į „Medicinos paslaugų centrą“ Perkūnkiemio rajone, registratūroje papasakojau situaciją ir pasiprašiau trumpai pasikalbėti su dukters gydytoja, ką daryti toliau. Tačiau registratorei pasiteiravus, ar priims, gydytojos atsakymas buvo vienareikšmis: „Be talonų pacientai nepriimami ir konsultacijos neteikiamos“. Buvau šokiruota, nes artėjo ilgasis savaitgalis ir artimiausias talonas pas gydytoją buvo tik pirmadienį“, – pasakojo vilnietė.

Jos žodžiais, nerūpestingo elgesio pasekmė, kad vaikui pirmadienį jau buvo diagnozuotas inkstų uždegimas. Kaip paaiškėjo, jį sukėlė nediagnozuotas ir negydytas šlapimo pūslės uždegimas.

„Dar vakar dukrelei buvo 40 laipsnių temperatūra. Ilgąjį savaitgalį kaip tik grįžome pas mamą į Joniškį. Teko vaiką vežti į ligoninę ten ir niekam net į galvą neatėjo sakyti, kad jiems nepriklauso, nėra talonų ir pan. Joniškio medikai maloniai mus priėmė, apžiūrėjo, atliko reikiamus tyrimus ir skyrė gydymą. Formalumas sutvarkėme vėliau“, – sakė mama.

Vilnietė kelis kartus pakartojo nesiekianti pykčių su „Medicinos paslaugų centru“, kuriame iki šiol visi sutikti gydytojai ir slaugytojai buvo atidūs. Vis dėlto, dukrą gydančios gydytojos, kuri pakeitė į motinystės atostogas išėjusią ankstesnę, elgesį ji vadina nepateisinamu.

„Taip neturėtų būti. Geriausia prevencija – viešumas“, – sakė mama, kai dukrelė išgis, rašysianti skundą ne tik įstaigos administracijai, bet ir už gydytojų darbo kokybę atsakingoms tarnyboms.

Direktorė: apgailestaujame dėl susidariusios situacijos

UAB „Medicinos paslaugų centras“ direktorė Asta Vilienė apgailestavo dėl susidariusios situacijos. „Su gydytoja šis atvejis aptartas“, – sakė ji.

Direktorė išanalizavo pacientės ligos istoriją ir išklausė gydytojos bei slaugytojos paaiškinimų.

„Pacientė buvo konsultuota 06.22 ir dėl pilvo skausmų. Buvo aptartas Santariškių ligoninėje paskirtas gydymas, aptarta ką daryti būklei blogėjant. Gydytoja paskyrė atvykti 06.23 atlikti procedūrą. Mergaitė su mama atvyko 06.23 dieną dėl procedūros. Jos metu slaugytoja pasiteiravo apie dukros būklę, mama atsakė, kad vėl lankėsi Santariškių ligoninėje ir nieko naujo nenustatė, paskyrė simptominį gydymą. Išrašo iš Santariškių ligoninės pacientė nepaliko. Mergaitė buvo 2 kartus iš eilės konsultuota III lygio universitetinėje ligoninėje gydytojų specialistų, atlikti tyrimai, šlapimo pūslės uždegimas nebuvo nustatytas“, – komentare pastebėjo įstaigos vadovė.

A. Vilienė informavo, kad kiekvienas pacientas turi teisę pasirinkti gydymo įstaigą ir gydytoją.

Kaip DELFI sakė trimetės mama, jos dukters nebėra „Medicinos paslaugų centro“ pacientų sąraše.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1012)