Kartais ant šio patiekalo uždedamas virtas kiaušinis.

Tačiau kuo gi skiriasi tikrųjų ramenų ir greito paruošimo makaronų, kurių galima nusipirkti bet kuriame prekybos centre, maistingosios savybės? Ant pirmos pasitaikiusios greito paruošimo makaronų pakuotės užrašyta, jog juos suvalgius į mūsų organizmą pateks 380 kalorijų, 14 gramų riebalų ir 1 820 miligramų natrio, esančio vištienos skonio prieskonių kubelyje.

JAV Maisto ir vaistų valdyba (FDA) rekomenduoja per parą suvartoti ne daugiau 2 300 miligramų druskos, o vienoje greito paruošimo makaronų pakuotėje yra daugiau nei pusė druskos paros normos.

Be jokios abejonės, kaip rašo „The Huffington Post“, šiek tiek sudėtingiau įvertinti maistingąsias restoranuose tiekiamų ramenų savybes. Nors šio patiekalo populiarumas vis didėja, specializuotos parduotuvės ryžtingai tvirtina, jog greitas maistas turi būti homogenizuotas, tam, kad vartotojai galėtų gauti tikslią informaciją apie šių produktų maistingąsias savybes.

Ištyrus viename Toronte įsikūrusiame restorane patiekiamus ramenus, paaiškėjo, kad vienoje makaronų lėkštėje yra 1 241 kalorija, 69 gramai riebalų ir 2 858 miligramai natrio, o tai tikrai labai didelis druskos kiekis.

Pernelyg didelio natrio kiekio suvartojimas gali padidinti širdies sutrikimų riziką, sukelti osteoporozę, širdies smūgį, didelį kraujospūdį bei kitas širdies ligas. Valgant karštą ir skanią sriubą apie tai tikrai galvojama mažiausiai.

Žinoma, tai toli gražu nereiškia, kad visuose restoranuose tiekiamuose ramenuose druskos kiekis yra labai didelis. Tačiau vis dėlto labai tikėtina, jog suvalgius ramenų ne pro šalį išgerti didelę stiklinę vandens.

Jei nerimaujate dėl suvartojamo druskos kiekio, tačiau mintis apie ramenus jūsų nepalieka ramybėje, pamėginkite sumaišyti šiuos makaronus su kitais makaronais, kurių sudėtyje yra mažesnis druskos kiekis.