Vienas pagrindinių “Jaunimo linija” organizuotos kampanijos tikslų - užtikrinti didesnes emocinės paramos galimybes. Dar pernai buvo atsiliepiama tik į kas dvidešimtą skambutį, šiemet, 2013-aisias, atsiliepiama jau į 1 iš 10 skambučių. Tikimasi, kad kitą rudenį, kai “Jaunimo linijos” mokymus bus baigę kampanijos “Tyla žudo” metu suburti naujieji savanoriai, bus atsiliepiama į žymiai didesnę dalį skambučių: 1 iš 5. Šį rudenį savanorių apmokymus pradėjo net 151 žmogus, dar 50 mokymus pradės žiemą, sakoma pranešime spaudai.

Situacijai pagerinti reikia ne tik gausesnio savanorių būrio, bet ir lėšų kasdieninės nenutrūkstamos veiklos užtikrinimui, savanorių mokymams, jų veiklos koordinavimui, budėjimų sąlygų sudarymui. 2014 m. “Jaunimo linijos” veiklai užtikrinti trūksta 300 000 Lt. Kampanijos metu surinkta 94 000 Lt. Pinigus aukojo pagrindinė linijos rėmėja, daugiau kaip dešimt metų nuosekliai “Jaunimo linijos” veiklą palaikanti bendrovė TEO LT, taip pat lėšomis prisidėjo kitos įmonės ir paprasti žmonės. Iš verslo įmonių šios kampanijos metu surinkta 57 000 Lt, iš fizinių asmenų – 37 000 Lt.

Lėšas „Jaunimo linijos“ veiklai skiria ir naujai suburtas draugų klubas. Šio klubo nariu gali tapti kiekvienas: tereikia kas mėnesį periodiškai skirti tam tikrą, kad ir nedidelę kelių litų, sumą pagal galimybes „Jaunimo linijos“ reikmėms. Neseniai prie šio klubo narių prisijungė ir pasaulyje žymus lietuvių verslininkas Vladas Lašas.

Ne mažiau svarbus trečiasis kampanijos tikslas - Lietuvos visuomenės informavimas bei telkimas savižudybių problemos sprendimui. Šio tikslo vieningai siekti padėjo visi pagrindiniai interneto portalai: Delfi.lt, 15min.lt, lrytas.lt, alfa.lt, bernardinai.lt, net 5 radijo stotys: M-1, “Lietuvos radijas”, “Žinių radijas”, FM99, “Lalūna”, Lietuvos televizija, žurnalas “Žmonės”. Media kanalai transliavo kampanijos reklamą, parengė ir paskelbė net 62 susijusius straipsnius: specialistų komentarus, savanorių istorijas, bandžiusiųjų nusižudyti ar nusižudžiusiųjų artimųjų istorijas, skleidė informaciją, kur kreiptis prireikus pagalbos, publikavo žinomų žmonių interviu. Kampanijos puslapyje www.sumažinktylą.lt apsilankė beveik 20 000 žmonių.

„Mums labai norėjosi išjudinti visuomenę. Norėjome paskatinti žmones imtis konkrečių veiksmų sprendžiant savižudybių problemas. Džiaugiuosi, kad tai pavyko. Daugybė žmonių dalinosi mūsų informacija, aukojo, o du šimtai savanorių netgi pasiryžo pradėti gana ilgus ir sudėtingus mokymus, po kurių pradės darbuotis „Jaunimo linijoje“, - akcijos rezultatais džiaugiasi “Jaunimo linijos” direktorius Paulius Skruibis.

Projekto ambasadoriais tapo gausus būrys žinomų Lietuvos žmonių. Kampaniją palaikė ne pirmus metus su “Jaunimo linija” bendradarbiaujantis Andrius Mamontovas, Lietuvos krepšinio legenda Arvydas Sabonis, verslininkas Vladas Lašas, aktoriai Arūnas Sakalauskas, Inga Jankauskaitė, Jurgita Jurkutė, Leonardas Pobedonoscevas, muzikantai Jurga Šeduikytė, Giedrė Kilčiauskienė, Giedrius Liaudanskas-Svaras, Justė Arlauskaitė-Jazzu, Rasa Bubulytė (Rasabasa), Neda Malūnavičiūtė, Giedrė Vokietytė, menininkės Nomeda Marčėnaitė ir Ilzė Butkutė, TV pasaulio atstovai Mindaugas Stasiulis, Goda Skačkauskaitė.

Vienas projekto ambasadorių Andrius Mamontovas įsitikinęs, jog jeigu apie savižudybių problemą kalbame atvirai, vadinasi, galime pereiti ir prie didesnių savižudybių prevencijos žingsnių visos Lietuvos mastu. "Niekada nebus taip, kad ši problema išsispręstų visiškai, tačiau sumažinti dramatiškus skaičius tikrai galime ir privalome tai daryti nuolatos," - sako A. Mamontovas.

Nuo 1991 m. veikianti „Jaunimo linija“ – viena didžiausių Lietuvoje veikiančių nemokamos emocinės paramos telefonu (8 800 28888) ir elektroniniais laiškais (www.jaunimolinija.lt/laiskai) tarnyba. Vien per 2012 m. 181 “Jaunimo linijos” savanoris atsakė į 105 408 skambučius - net 288 atsakyti skambučiai per dieną; 2 908 pokalbiai buvo su savižudybės rizika - vidutiniškai 8 kasdien; atsakytas 1 281 elektroninis laiškas, praleistos net 21 652 budėjimo valandos prie telefono per metus.