Tačiau, pasak miego ekspertės Sammy Margo, padėti sau gerai išsimiegoti gali būti labai paprasta: tereikia prieš miegą pasirinkti tinkamą maistą, rašo independent.co.uk.

Knygos „The Good Sleep Guide“ autorė S. Margo atskleidė ne tik tinkamus produktus, kurie padeda greičiau užsnūsti ir geriau išsimiegoti, bet ir tuos, kurių suvalgius užmigti būna sunkiau.

Naujas „Simba Sleep“ tyrimas parodė, kad daugiau nei du trečdaliai (69 procentai) britų junta miego trūkumą – prie to gali smarkiai prisidėti potraukis aštriam maistui, kofeinui ir alkoholiui.

Maždaug trečdalis žmonių kenčia nemigą. Sprendžiant iš S. Margo siūlymų, prieš miegą reikėtų valgyti tokį maistą, kuris labiau siejasi ne su vakariene, o su pusryčiais.

Penki maisto produktai, kurių reikėtų valgyti prieš miegą

1. Bananai

Nors bananai paprastai laikomi energijos suteikiančiu maistu, juose gausu magnio, kuris atpalaiduoja raumenis. Be to, bananuose taip pat yra seratonino ir melatonino, kurie gerina miegą.

Foto: Shutterstock

2. Migdolai

Migdolai garsėja kaip puikus sveikųjų riebalų šaltinis. Juose taip pat gausu triptofano ir magnio, kurie, pasak S. Margo, „padeda natūraliai sumažinti raumenų ir nervų funkciją, tuo pačiu palaikydami širdies ritmą“.

3. Medus

Vos vieno arbatinio šaukštelio medaus pakanka tam, kad būtų stimuliuojamas melatonino išsiskyrimas smegenyse ir nuslopinamas oreksinas, kuris padeda išlaikyti budrumą, tad tokiu būdu lengviau nurimstama.

Medus
Foto: Shutterstock

4. Avižos

Avižos – dar vienas maisto produktas, kuriame yra daug vitaminų, mineralų ir amino rūgščių, skatinančių miegą sukeliantį melatoniną. Avižos taip pat skatina insulino gamybą ir natūraliai padidina cukraus kiekį kraujyje.

5. Kalakutiena

Kalakutiena yra ne tik vienas geriausių triptofano šaltinių, bet ir puikus baltymų šaltinis. Ši mėsa padės pasijusti sotiems.