Anglų kalbos mokytoja Monique Rose (25 m.) iš Niujorko anksčiau svėrė 88,5 kg ir dėvėjo 10 – 12 dydžio drabužius, rašo dailymail.co.uk.

Dabar moteris sveria vos 61 kg, nešioja daug mažesnio dydžio drabužius, bet pabrėžia – suplonėti ją skatino ne noras gražiai atrodyti.

Monique pajuto, kad didokas svoris trukdo būti gera motina sūnui KJ (kuriam dabar treji metai) ir mokytis magistrantūroje, taigi ji pasiryžo pokyčiams.

„Mano gyvenimas buvo įtemptas ir užimtas – buvau studentė, mokytoja, motina, rašytoja. Jaučiausi nusivylusi, prislėgta, netekusi motyvacijos. Praradau pasitikėjimą savimi, palaipsniui tirpo mano savigarba“, – pasakojo moteris.

„Neidavau į draugių susitikimus, į pasimatymus. Jei nueidavau, sėdėdavau ir žiūrėdavau, kaip kitos džiaugiasi gyvenimu ir jaučiasi laimingos, o mano galvoje sukdavosi negatyvios mintys: „Aš nepritampu.“

2015 m. Monique nusprendė pradėti rūpintis sveikata, mankštintis. Informacijos ji rado socialiniuose tinklalapiuose – jos užtektinai pateikia įvairūs treneriai, kuriai ji žavisi.

Monique atsisakė mėgstamų valgių – jaučio uodegos, keptų bulvyčių, sūrio pyrago – ir pradėjo mankštintis pagal sporto programas DVD diskuose.

Moteris fiksavo savo lieknėjimo kelionę – nuolat dar nuotraukas išmaniuoju telefonu.

Tiesa, buvo sunku išlaikyti pastovumą – kartais ji atkrisdavo ir trumpam grįždavo prie senų įpročių.

Kai sūnui buvo septyni mėnesiai, Monique buvo sulieknėjusi tik 4,5 kg ir, be abejo, nepatenkinta rezultatu. Tada ji ėmė ieškotis daugiau informacijos apie mitybą ir sportą.

Foto: Shutterstock

Pirmiausia ji susirašė žalingus įpročius, pasikabino jų sąrašą ant sienos ir stengėsi nepasiduoti pagundai vėl prie jų grįžti.

Paskui ji užsirašė į sporto klubą, bet į jį nueidavo tik kartą ar du per savaitę.

Didesni pokyčiai ėmė matytis tik tada, kai ji pradėjo mankštintis namuose, vietoje sulčių – gerti vandenį ir koreguoti valgio porcijas.

Monique pajuto, kad tapo psichiškai stabilesnė, tvirtesnė ir jau gali rašyti tinklaraštį apie penkių žingsnių programą „Mo's Five Step Challenge“, kuriame dalinasi mitybos planavimo, valgiaraščio ir mankštos patarimais.

Ji pataria per dieną išgerti keturis su puse litro vandens, nebevalgyti po 19 val., nevartoti greitai įsisavinamų angliavandenių, valgyti daržovių, vaisių ir bent pusvalandį per dieną pasimankštinti namuose.

„Apstulbau, nes per savaitę sulieknėjau 2 kg. Energijos ir pasitikėjimo savimi daugėjo, o drabužių dydžiai mažėjo. Nebuvo lengva, tad ieškodavau kūrybingų būdų neprarasti motyvacijos ir parašydavau juos savo tinklaraštyje“, – pasakojo ji.

Kad labiau save motyvuotų, ji pirkdavo mažesnių dydžių drabužius ir pasirinkdavo datą, iki kurios užsibrėždavo suplonėti ir tilpti į naujus drabužius.

Ji rašydavo ir apie savo nuklydimus į šoną, apie nesveikus įpročius, sukūrė puslapių socialiniuose tinklalapiuose apie sveikatą ir sportą. Ji nori padėti žmonėms sulieknėti.

„Turėjau pakeisti mąstymą, kad pasikeistų kūnas. Tvirta psichika suteikė fizinių jėgų siekti (tikslo)“, – pabrėžė jauna moteris.

Dabar jos aistra – padėti žmonėms pakeisti kūno proporcijas, pereinant prie sveikos gyvensenos, be kokių nors produktų, vaistų ir net be sporto salės.