Niujorko sveikatos ir psichikos higienos departamentas išplatino preliminarią informaciją, remiantis kuria, 9 iš 13 greito maisto restoranų ir kavinių tinklų, kuriuose buvo atliekamas tyrimas dėl 2008 m. įsigaliojusio įstatymo, įpareigojančio nurodyti informaciją apie maistą, poveikio, žmonės pirko mažiau kaloringą maistą.

2007 m. pradžioje 275 greito maisto restoranuose buvo apklausta daugiau kaip 10 tūkst. klientų, o šiais metais - dar 12 tūkst.

Paaiškėjo, kad statistiškai reikšmingas sumažėjimas įvyko keturiuose greito maisto restoranų tinkluose – „McDonald's“, „Au Bon Pain“, „KFC“ ir „Starbucks“ – ir klientai, susipažinę su informacija apie maisto kaloringumą, rinkosi maistą, kuriame buvo vidutiniškai 106 kalorijomis mažiau, nei tie, kurie nepastebėjo šios informacijos.

Vašingtone vykusio kasmetinio Nutukusių bendruomenės susitikimo metu mokslininkai pranešė, kad 56 proc. apklaustų greito maisto restoranų klientų prisipažino matę restoranuose esančią informaciją apie kalorijas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją