Nors šis DELFI autorius labiausiai žinomas kaip aktualijų komentatorius ir, jau beveik dešimtmetį, kaip maisto kritikas, Andrius daugybę metų domisi kvepalais ir turi vieną didžiausių parfumerijos kolekcijų Lietuvoje, surinktą iš viso pasaulio parduotuvių, oro uostų ir interneto aukcionų. Jis rašo apie kvapus ir juos komentuoja socialiniuose tinkluose, o DELFI kas savaitę pateiks po vis kitokį kvapą.

---

Tai kvapas – klasika, tai XX amžiaus laiminga pabaiga. Polo Ralph Lauren kvepia pinigais.

Kam tinka: jei norite kvepėti kaip bankininkas arba bankininkė iš Niujorko, poilsiaujantis žiemą brangiame slidinėjimo kurorte, ir jums ne tiek svarbu subtilumas, kiek jūsų padėties aiškumas. Kad visi žinotų, kaip jums gyvenime pasisekė.

Trūkumas: tai labai stipriai projektuojamas kvapas (tvarumas – tarp vidutinio ir ilgalaikio), ir užsipurškus šiek tiek per daug, jus užuos net pravažiuojančių automobilių vairuotojai. Kaip ir daugelis tos epochos kvepalų, jie buvo kuriami iš peties, kad vožtų kaip vėzdas. Jei kvepalai būtų automobilis, šitų variklio tūris būtų penki litrai ir jis nepasižymėtų ekonomija.

Ralph Lauren kvepalai

Kaina: Apie 70 EUR už 118 ml. buteliuką. Kodėl 118 ml., o ne 100 ml., kaip pas visus normalius žmones? Todėl, kad kvepalai amerikietiški, ir 118 ml. yra lygiai keturios amerikietiškosios skystosios uncijos. Amerikiečiai matuoja dalykus senoviniais mato vienetais. Kaip daugelis klasikinių kvapų (šitam šiemet suėjo 40 metų, ir jis vis dar parduodamas), jis retai nukainojamas, ir jei nukainojamas, tai po labai nedaug.

Metai: 1978.

Kvapas: aprašymas labai platus, tačiau visi pastebi pušį. Net jūsų šuniukas pastebės pušį ir galimai norės pakelti koją prie buteliuko, jei jį pastatysite ant parketo. Jei rimtai, tai viršutinis kvapas (juntamas tik papurškus) yra pušis, bazilikas, kadagiai. Toliau galima užuosti truputėlį gėlių, jazminų. Ir tvirtas, brutalus odos ir kedro pagrindas. Paskui lieka vaiduokliškos natos – metro stotis, kažkada rūkytais cigarais kvepiantis kambarys, sena biblioteka.

Tais laikais, kai pasirodė šie kvepalai, beveik visi skirstė kvepalus į vyriškus ir moteriškus, šiais laikais jūs jau žinote, kad toks skirstymas yra beprasmis ir nykstantis (brangūs, nišiniai kvepalų gamintojai jo nebeturi apskritai). Visi kvepalai tinka arba netinka konkrečiam vartotojui, o ne lyčiai. Lygiai taip pat beprasmė būtų moteriška keptuvė arba vyriškas pieštukas.

Žalias buteliukas auksiniu bumbulu yra visų Ralph Lauren kvepalų klasika – vėliau pasirodę nauji šio dizainerio vardo kvepalai yra šio buteliuko įpėdiniai ir sekėjai.

Šie kvepalai yra paminklas vartojimo džiaugsmui, Amerikos arogancijai ir didybei, pinigams ir kapitalizmui. Amerikiečiai šiam kvepalų tipui turi terminą „powerhouse“, jėgainė. Amerikietišką parfumerijos stilių taip pat ryškiai parodo nebent Red iš Giorgio Beverly Hills.

Andriaus Užkalnio kvepalų apžvalgos skelbiamos http://www.laukineszasys.com

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (289)