1. Vadovas yra kompanijos įsikūnijimas. Kokį vadovą matome – tokią nuomonę susidarome apie įmonę.

2. Vadovo išvaizda atskleidžia kompanijos viziją. Vadovo išvaizdos stilistika yra siejama su asmeninėmis vertybėmis, pasitikėjimu ir intuicija – bendrovės ateities vizijų tvarkymu.

3. Vadovo išorinės tapatybės išraiška visada yra susijusi su vidine tapatybe. Pamesti segtukai ar prasegta saga asocijuojasi su neigiamomis charakterio ypatybėmis.

Foto: Shutterstock

4. Nepersistenkite. Vadovo ekscentriškumas, puikavimasis ar per didelis kuklumas gali kontrastuoti su įmonės rezultatais bei kelti darbuotojams įtarimų.

5. Geriau būti ryškiems nei kurti blankų įvaizdį, kuris viską skandina. Įprastinių standartų laužymas daro stiprų įspūdį ir labai įasmenina vadovą. Svarbu neperžengti vulagrumo ribos.

Foto: Shutterstock

6. Venkite juodos. Vadovo individualus stilius prisideda prie psichologinio poveikio darbuotojams.

7. Elegantiškumas nėra mada. Drabužis turi idealiai tikti kūno sudėjimui – elegantiškumas susijęs su vilkimo kostiumo proporcijomis.

Foto: Shutterstock

8. Nenuvertinkite aksesuarų svarbos. Būtina atkereipti dėmesį į laikrodžių ir akinių formą, kaklaraiščio segtukus. Žiedai vyrams yra perteklinė puošmena, nebent turi labai didelę asmeninę emocinę prasmę, kaip santuokinis žiedas.

Foto: Shutterstock

9. Skirkite laiko pasimaivyti. Nelaukite pastabų, o pastovėkite priešais veidrodį.

Foto: Shutterstock

Paremta E. Skerstono pranešimu „Vadovų išvaizdos kultūra“, pristatytu vadovų konferencijoje „Ebit 2016“.