„Press Day yra unikalus, du kartus per metus organizuojamas renginys, kuriame suburiame grožio ir mados prekės ženklus, tam, kad skirtingų sričių nuomonės formuotojams bei žiniasklaidai pristatytų savo produkciją bei jos išskirtinumus. Nuomonės formuotojai, savo ruožtu, dalinasi atrastais favoritais su savo sekėjais bei skaitytojais. Tikslinei auditorijai tinkamai pristatytas prekės ženklas ar naujiena gali sulaukti tiek matomumo, kiek sulauktų per mėnesį, o gal net sezoną – priklauso nuo įsitvirtinimo rinkoje“ – apie renginio koncepciją pasakojo agentūros vadovė Ugnė Petrauskaitė.

Artėjančios vasaros atmosfera mėgavosi Karolina Meschino, laidų vedėjos Indrė Kavaliauskaitė, Ieva Mackevičienė, Gintarė Gurevičiūtė ir Dalia Belickaitė, stilistės Irina Sinė ir Santa Mišenytė, nuomonės formuotojos Inga Žuolytė, Indrė Trusovė, Eglė Barauskienė, modeliai Kotryna Kozlovaitė ir Karolina Toleikytė, ir kitos. Visas viešnių nuotraukas galite išvysti nuotraukų galerijoje:

Renginyje buvo pristatyti „Nouba“ makiažo kolekcija, plaukų priežiūros inovacijos iš „REF“ bei „JOICO“, veido odos puoselėjimo priemonės iš „Comfort Zone“, „Kilig“, „Margarita“, bei „The Body Shop“, „Proto-Col“ kolageno papildai, „Laura Star“ gariniai lygintuvai bei rinkos lyderiai „Dyson plaukų džiovintuvai“, porcijuoti ir teminiai tortai „Cake4office“, „Lindex Female Engineering“ naujienos ir „Kapa Sunglasses“ aksesuarai. Daugiau apie visas prekės ženklų pavasario naujienas perskaitysite „Delfi Stilius“ skiltyje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją