– Kaip atėjote į mados industriją ir ką veikiate šiandien?

– Dar labai anksti mokykloje žinojau ką norėsiu studijuoti, nebuvau labai žingeidi, tiesiog norėjau gerai išmokti anglų kalbą. Prieš 12 metų pabaigusi mokyklą nė nedvejojau ir stojau į VDU anglų filologiją, kur mokiaus 2 metus prieš išvažiuodama gyventi į Londoną, pas jau ten gyvenantį dabartinį savo vyrą Mindaugą. Dar besimokant VDU universitete, niekad nemaniau kad gyvensiu Londone, tačiau viskas pasikeitė kai reikėjo draugauti per atstumą su jau ten gyvenančiu vaikinu Mindaugu. Kadangi mokiausi anglų kalbą, viskas gavosi natūraliai, kad abu nusprendėme pradėti kurti gyvenimą Anglijoje.

Simona Snarskis

Palikau Lietuvą meilės lydima, tačiau mokslų aš nemečiau – persikėliau savo bakalaurą į Londoną ir jį pabaigiau „Middlesex University“. Vėliau pradėjau dirbti redaktore „BPP“ universitete, kur mano darbas buvo labiau akademinis, ir nuolat trūkdavo kūrybingumo, mados, stiliaus.

Ilgai nelaukus pradėjau vis labiau domėtis mada, mados savaitėmis, sekti dizainerius ir mados tendencijas. Palikau darbą, siekdama dirbti sau pilnu etatu, ką darau iki šių dienų. Didžiuojuosi galėdama bendradarbiauti ir kurti skaitmeninį turinį mados kompanijoms kaip „Karl Lagerfeld“, „Salvatore Ferragamo“, „Guerlain“, „Dior Beauty“, „Farfetch“ ir daug kitų. Pernai metais taip pat atidariau savo pačios papuošalų kompaniją „Siner London“, kas man taip pat buvo vienos iš didesnių svajonių iššsipildymas.

Simona Snarskis

– O kada susidomėjote mada ir stiliumi?

– Stipriausias pašaukimas į madą atėjo, kai atsirado instagramas. Tuomet ne tik buvo galima stebėti žmones gatvėse, bet ir internete. Į mados industriją atkeliavau labai natūraliai – atsikrausčiusi į Londoną, kuris iki dabar daugiausia įkvepia žmonių stiliaus įvairumu, spalvomis ir unikaliomis galimybėmis.

2014 metais atidariau „The Simone Magazine“ internetinį žurnalą, kur kiekvieną dieną rašiau apie savo kasdieninę madą, darbą su unikaliomis mados kompanijomis, keliones, grožį ir kosmetiką. Tuo pačiu metu atsirado ir instagramas, kas pakeitė visą mados istoriją tiek man, tiek, manau, daug kam.

Simona Snarskis

Ten pradėjau dėti nuotraukas vis dažniau ir dažniau, iki kol pati pradėjau suprasti, kad praleidžiu daugiau laiko telefone nei dirbdama. Kai nuotraukos susilaukė nemažai dėmėsio, nusprendžiau palikti savo akademinį darbą, ir keliauti prie labiau kūribinio mados ir grožio pasaulio, ką darau iki šiol.

– O kokia buvo ta instagramo vedimo pradžia? Kas sunkiausia, turint populiarią savo paskyrą?

– Instagramą pradėjau dar visai pradžioje, jam nebūnant tokiu garsiu kaip šiomis dienomis. Pirmomis dienomis jis man buvo kaip hobis, kelionių ir mados derinių registracija, kas vėliau patapo kasdieniniu įpročiu, ties kuriuo dirbu jau septynerius metus.

Tiesą pasakius, sunku nebuvo, nes dariau tai, kas man patinka. Man buvo malonu hobį paversti savo darbu, kuriuo džiaugiuosi iki šių dienų. Galbūt sunkiausias dalykas, kad kol augau, dėjau nuotraukas kiekvieną dieną be jokių išimčių, kartais net 3 kartus per dieną. Šiuo metu sunkiausia išlaikyti tą discipliną ir nuolatos buti „ant bangos“.

Simona Snarskis

– Kaip jus pakvietė dirbti garsieji prekių ženklai? Kaip atrodydavo darbo diena/laikotarpis su jais?

– Kai pradėjau dirbti sau, publikuodavau instagrame turinį net kelis kartus per dieną. Kuomet nuotraukos sulaukė daug dėmėsio, įvairūs prekių ženklai, pradedant „H&M“ ir baigiant „Karl Lagerfeld“ ar net „Salvatore Ferragamo“ su manimi susisiekė.

Nuostabu yra pamatyti el. laišką iš tokių garsių komopanijų, kurios įvertina mano kūrybingumą, stilių ir sunkų darbą. Kompanijos prašydavo kurti turinį Londone, o kitos net ir kitose saulėtesnėse Europos šalyse – kaip Italija, Graikija.

Simona Snarskis

Darbo diena, turint šį darbą, yra labai įvairi, nes turinio kūrimas yra tik maža dalis, kuri įeiną į kasdienybę. Taip pat reikia prisižiūrėti save, eiti į darbo susitikimus su prekių ženklais, susipažinti ir palaikyti pokalbius, ieškoti tinkamų vietų, kur fotografuotis, redaguoti nuotraukas jas aptariant su prekių ženklais, tada dėti į instagramą ir nuolatos bendrauti su savo auditorija, galvoti ką jiems pateikti, kad išlaikyti susidomėjimą mane sekti... Ir dar daug kitų mažų žingsnių.

– Ar jūsų vyras prisideda prie jūsų veiklos? Kaip jus palaiko?

– Mano vyras tikriausiai yra vienas didžiausių palaikytojų, nes nuo pat pirmų dienų jis buvo ne tik kantrus partneris, draugas, bet ir mano fotografas. Pirmaisiais darbo metais ir iki šių dienų dirbame kartu ir vienas kitą palaikome.

Jo paties sfera yra menas, marketingas ir skaitmeninė medija, todėl, turėdamas tame patirties, jis mielai mane palaiko ir skatina tobulėti, už ką esu labai dėkinga. Abu išnaudojame savo galimybes ir talentus padėdami vienas kitam.

Simona Snarskis

– Kokie daiktai jums būtiniausi spintoje ir aksesuaruose? Ką tikrai įsigytumėte, jei reiktų viską susipirkti iš naujo?

– Mano pačios spinta ir skonis labai pasikeitė per tiek metų dirbant su mada. Šiandien mano stilius yra klasikinis, maišytas su stipresnėmis mados tendencijomis, todėl mano spintoje visada dominuoja griežti švarkai ir kostiumėliai, stilingi sportbačiai, taip pat įvairios rankinės ir labiau dėmesį iššaukiantys batai, ar papuošalai.

Spalvoti ar ryškūs kelnių kostiuimėliai yra mano būtiniausi spintoje, o taip pat ir aukso spalvos papuošalai, kurie gali pagražinti net patį nuobodžiausią aprangos derinį. Visus šiuos dalykus ir pirkčiau, jeigu reikėtų visą spintą susikurti iš naujo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją